اخبار داغ

اعتراف سارق لوازم داخلي خودرو به 15 فقره سرقت

اعتراف سارق لوازم داخلي خودرو به 15 فقره سرقت
سرهنگ  محمد قاسم طرهاني فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري سارق حرفه اي محتويات خودرو با تلاش ماموران کلانتري 173 امين آباد خبر داد و گفت: اين متهم در بازجويي ها به 15 فقره سرقت در شهرستان ري، اعتراف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ " محمد قاسم طرهاني"  همکاري همه جانبه و به موقع شهروندان با مجموعه انتظامي را از جمله عوامل تاثيرگذار در پيشگيري از وقوع جرايم برشمرد و اظهارداشت: پليس با برخورد قاطع با مجرمان و تشديد اقدامات پيشگيرانه به صورت شبانه‌روزي براي تامين امنيت تلاش مي‌كند.
وي در ادامه با بيان اينکه در پي وقوع چند فقره سرقت‌ محتويات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظي محدوده امين آباد شهرري، پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: ماموران عمليات کلانتري 173فرماندهي پس از انجام تحقيقات و بررسي سرنخ‌هاي به دست آمده، مشخصات ظاهري متهم و اين پرونده‌ها را به دست آوردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ري از شناسايي هويت اين فرد و محل سکونت وي خبر داد و تصريح کرد: سارق با هماهنگي قضائي دستگير و در مخفيگاه وي 13 جفت باند انواع خودرو ها کشف شد که در تحقيقات پليس به 15 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در شهرستان ري اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي در پايان با اعلام اينکه سرقت باعث بروز ناامني در جامعه مي‌شود، تصريح کرد: توجه به هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي و رعايت نكات حفاظتي توسط مردم از بروز بسياري از سرقت‌ها جلوگيري مي‌کند. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه