اخبار داغ

جام جهانی فوتبال ساحلی| برگزاری سومین تمرین ساحلی بازان در D3/ ایران سفیدپوش شد

جام جهانی فوتبال ساحلی| برگزاری سومین تمرین ساحلی بازان در D3/ ایران سفیدپوش شد
سومین تمرین رسمی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، امروز ظهر در زمین تمرینی فوتبال ساحلی D3 دبی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از بازی اول مقابل اسپانیا بود.

ملی پوشان در یک ساعت تمرین زیرنظر علی نادری، علیرضا رحیمی و محمد میهن دوست پس از گرم کردن با توپ، کارهای تاکتیکی را مرور کردند و با شوتزنی، ارسال از جناجین، تمرین ضربات پنالتی از نقاط مختلف، قیچی برگردان، کنترل و گردش توپ روی هوا تمرین را ادامه دادند. در انتها بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و بازی دستگرمی را زیر انجام دادند و در پایان، پنالتی زدن را تمرین کردند.

خوشبختانه با تدابیر ماندگار پزشک تیم و همچنین محمدعلی مفتح فیزیوتراپ و همچنین عباس زکریاپور، ماساژور تیم، بازیکنان تیم ملی در آمادگی بدنی خوبی به سر می برند و تیم ملی مصدوم ندارد.

بازیکنان امروز ساعت 18:30 به وقت تهران، در هتل محل اقامت تیم ملی اسپانیا، اولین حریف ایران را آنالیز می کنند.

ایران، مقابل اسپانیا سفیدپوش شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، فردا در اولین بازی جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 دبی، مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا، به میدان می رود.

بازی ایران و اسپانیا فردا ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد و پس از جلسه هماهنگی امروز ساحلی بازان ایران، فردا با پیراهن و شورت سفید، به زمین مسابقه خواهند رفت.  دروازه بانان تیم ملی هم فردا با پیراهن و شورت آبی رنگ به میدان خواهند رفت.

تیم ملی اسپانیا هم با پیراهن قرمز و شورت سورمه ای به مصاف ایران خواهد آمد و دروازه بانان اسپانیا هم پیراهن و شورت سبز فسفری بر تن خواهند کرد.

ایران و اسپانیا در اولین بازی مرحله گروهی، فردا ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه D3  دبی به مصاف هم خواهند رفت. ایران در گروه دوم رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی، با تیم های ملی اسپانیا، آرژانتین و تاهیتی، همگروه است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه