اخبار داغ

آتش درگیری شدت گرفت؛

اپیزود هزارم جنگ نکونام و خطیر؛ «استقلال» قربانی سهم‌خواهی طرفین!

اپیزود هزارم جنگ نکونام و خطیر؛ «استقلال» قربانی سهم‌خواهی طرفین!
تقابل سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه استقلال این روزها وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ کنفرانس خبری شب گذشته جواد نکونام پس از برتری استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان، بنزینی بود بر آتشی که مدت‌ها زیر خاکستر می‌سوخت و دم می‌گرفت تا بالاخره یک روز زبانه بکشد و تمام آن‌چه آبی‌ها با صدرنشینی در نیم‌فصل نخست اندوخته‌اند، در معرض تاراج قرار بدهد.

از روز نخست حضور علی خطیر بر مسند مدیرعاملی باشگاه استقلال، همه می‌دانستند که رابطه او با جواد نکونام شفاف و خوب نیست اما به مثابه تاکتیک فرهاد مجیدی و مصطفی آجورلو که اتفاقاً جواب هم داد و به قهرمانی رسید، خیلی‌ها انتظار داشتند که طرفین با سعه صدر و عدم دخالت در امورات تخصصی مربوط به یک‌دیگر بتوانند استقلال را موفق کنند.

این اتفاقات اما رخ نداد تا نکونام 3 روز پس از ابتدای فصل، نخستین موضع‌گیری تند خود علیه خطیر را انجام بدهد و از سمت مقابل هم شانتاژهای رسانه‌ای شکل بگیرد تا مشخص شود که التهاب، ویژگی اصلی استقلال مدل 1402 خواهد بود. التهاباتی که هرگز رو به ترمیم و درمان نرفته و روزبه‌روز هم تشدید شده است.

نکونام شب گذشته با ادبیاتی غیرقابل پذیرش از سوی یک لژیونر سابق باتجربه و کاپیتان اسبق تیم ملی، افرادی که در باشگاه استقلال درباره وی مصاحبه کرده‌اند را «بی‌سروپا» نامید و در ادامه هم معاون باشگاه استقلال با ادبیاتی متفاوت و تا حدی تهدیدآمیز، درباره نکونام صحبت کرد تا نشان دهد اوضاع فعلی اصلا مساعد و مناسب نیست.

شب قبل از بازی با صنعت‌نفت، باشگاه استقلال تصمیم به قطع همکاری با مدیررسانه‌ای نکونام گرفت؛ چرا که مدیران معتقد بودند مدیررسانه‌ای استقلال، مدیررسانه نکونام شده و در خدمت تیم نیست و البته با موضع‌گیری‌های پیاپی و مصاحبه‌های تنش‌برانگیز جواد، در وضعیت نابه‌سامان کنونی نقش‌آفرینی داشته است.

آن چه مبرهن است، این بوده که طرفین در حالی که هر کدام کار خود را انجام داده و یکی تیمش را صدرنشین کرده و دیگری منابع مالی را چفت و جور کرده، مشخص نیست چرا تا این حد در کار هم‌دیگر دخالت کرده‌اند و هرگز با توافق مستقیم نتوانسته‌اند اختلافات را حل و فصل کنند تا پای اشخاص ثالث در این میان باز شود.

بی‌تردید افرادی که زیردست نکونام و خطیر هستند، نقش نفرات میانی در ارتباط بین این 2 نفر را بازی کرده و با مشاوره‌های اشتباه و البته غرض‌ورزانه، کشتی استقلال را به میانه‌های یک اقیانوس متلاطم و خالی از امید به نجات و رهایی و ساحل کشانده‌اند.

در این بین خبر برکناری قریب‌الوقوع علی خطیر هم منتشر شده که نارضایتی وزارت ورزش و جوانان از مدیرعامل جوان را نشان می‌دهد. هر چه که هست، عدم توافق نکونام و خطیر باعث شده تا برای برون‌رفت از این اوضاع، یکی از این دو نفر مجبور به خداحافظی از باشگاه یا تیم استقلال شود که گویا قرعه به نام خطیر افتاده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه