اخبار داغ

معرفی برخی از بهترین بازی های PS5

معرفی برخی از بهترین بازی های PS5
پلی استیشن 5 با مجموعه بازی های باورنکردنی خود به دنبال تسلط بر فضای کنسول هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پلی استیشن 5 با مجموعه بازی های باورنکردنی خود به دنبال تسلط بر فضای کنسول هاست. مانند بقیه صنعت، سونی شاهد چندین تاخیر بزرگ در بازی در سال 2022 (و بیشتر در سال جاری) بود، اما از آن زمان تاکنون چندین بازی موفق جدید مانند God of War Ragnarok، بازسازی Resident Evil 4 و Alan Wake 2 را کنار گذاشته است. بازی‌های زیادی روی PS5 برای هر گیمری وجود دارد.

و تعداد زیادی عناوین عالی دیگر در راه هستند – فراموش نکنید که لیست ما از بهترین بازی های PS5 آینده را که اواخر امسال منتشر می شوند، بررسی کنید.

 

Marvel’s Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2، دنباله موردانتظار Insomniac Games، از هر نظر سطح را بالا می برد. بر روی PS5 می درخشد، تصاویری خیره کننده ارائه می دهد، و گیم پلی آن با پیشرفت های متعدد مطابقت دارد. از مبارزات بهبود یافته گرفته تا چرخش وب در شهر، کوئست های جانبی و موارد دیگر، همه چیز بهتر از همیشه است.

این عاقبت بزرگ به‌طور یکپارچه ایده‌های فراوانی را درهم می‌کشد و یک ماجراجویی بی‌نظیر و در عین حال شیک خلق می‌کند. حتی با یک هدف تکمیل 100٪، یک سفر 35 ساعته قابل مدیریت است. Marvel’s Spider-Man 2 نه تنها مطابق نسخه قبلی خود عمل می کند، بلکه از آن پیشی می گیرد و یک تجربه ابرقهرمانی عاطفی و فراگیر ایجاد می کند که منحصر به دنیای بازی های ویدیویی است.

 

The Last of Us Part I

در حالی که نسخه اصلی The Last of Us برای PS3 هنوز پابرجاست، از زمانی که بازی برای اولین بار در سال 2013 عرضه شد، فناوری پیشرفت فوق العاده ای داشته است.

 

چیزی که دریافت می‌کنید نسخه اصلاح‌شده بازی‌ای است که قبلاً یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تا کنون ساخته شده بود. البته، جلوه‌های بصری بازنگری شده است و شخصیت‌های آن شبیه همتایان خود در The Last of Us Part II هستند.

 

فراتر از آن، مجموعه ای از بهبودهای گیم پلی، مانند هوش مصنوعی هوشمندتر، اعمال شده است که باعث می شود بازی غوطه ورتر شود. همچنین از بهترین ویژگی های PS5 از جمله بازخورد لمسی استفاده می کند. توقف کامل، این نسخه قطعی The Last of Us است.

God of War Ragnarök

وقتی دنباله‌ای برای یک بازی بسیار تحسین‌شده می‌تواند واقعاً مطابق با نسخه قبلی خود باشد، همیشه تأثیرگذار است. این در مورد God of War Ragnarok صدق می کند، که با موفقیت سوار قطار هایپ تا پرتاب شد و با نظرات تحسین برانگیز فرود آمد.

 

دنباله اکشن-ماجراجویی آن را تا حد زیادی با پایبندی به فرمول تعیین شده در God of War (2018) به پایان می‌رساند، اما برخی تغییرات کلیدی را ایجاد می‌کند تا به برجسته‌تر شدن آن کمک کند.

بزرگ‌ترین آن‌ها از نبرد پیشرفته‌اش ناشی می‌شود، که باعث می‌شود از بین بردن دشمنان با تبر Leviathan و Blades of Chaos رضایت‌بخش‌تر باشد. ممکن است مسافت پیموده شده شما در داستان متفاوت باشد، اما God of War Ragnarok بدون شک بازگشتی پیروزمندانه برای کریتوس است.


 

منبع: ایروتایم

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه