اخبار داغ

معارفه سرمربی جدید نساجی؛

الهامی: حضرت موسی (ع) نیستم که عصا بزنم/ بایندریان: الهامی به خانه‌اش برگشت

الهامی: حضرت موسی (ع) نیستم که عصا بزنم/ بایندریان: الهامی به خانه‌اش برگشت
سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی در معارفه سرمربی جدید تیم در حاشیه تمرین امروز این تیم حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ ساکت الهامی، سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی پس از توافق مدیران باشگاه مازندرانی برای فسخ قرارداد با لوکاس آلکارز، امروز در کنار حمیدرضا بایندریان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی در محل تمرین این تیم حضور یافت.

ساکت الهامی در حاشیه تمرین امروز تیم نساجی اظهار داشت: نیمه شعبان و میلاد آقا امام زمان را خدمت همه هموطنان تبریک می‌گویم. از مهدی رحمتی و آلکارس تشکر می‌کنم. زحمت کشیدند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. نساجی برای من همیشه جایگاه ویژه‌ای دارد. خاطرات خیلی خوبی با این تیم و هوادارانش داشتم. هواداران این تیم برای من مایه دلگرمی هستند. الان استادیوم را پر می‌کنند درحالیکه قبلا نبودند و سختی‌هایی وجود داشت. از دیروز برای من انرژی مثبت فرستادند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم خدا من را شرمنده این مردم نکند و بتوانم جبران مافات کنم. از حدادیان و بایندریان تشکر می‌کنم که من را قابل دانستند و پیشنهاد دادند.

الهامی درباره اینکه دوره قبلی حضورش، نساجی شرایط بدتری داشت اما در انتها به قهرمانی جام حذفی رسید و حالا شرایط را چطور می‌بیند، عنوان داشت: گذشته‌ها گذشته، الان اصلا نمی‌خواهم بدانم هفته قبل چگونه بوده است. برای من نساجی از امروز شروع شده و استارتِ تیم خورده است. امیدوارم بتوانیم روندی را طی کنیم که هواداران خوشحال شوند و جایگاهی در حد نام این بچه‌ها کسب کنیم.

سرمربی نساجی درمورد جذب بازیکن جدید، گفت: فعلا که جا نداریم ولی شاید کسی جدا شود. من نمی‌دانم. فعلا لیست ورودی یا خروجی ندارم. در این 3 روز امکان هر اتفاقی هست و باید از باشگاه بپرسید.

وی درمورد اضافه شدن نفرات جدید به کادرفنی تیم، بیان داشت: قصدمان این نیست که کسی را حذف کنیم. همه هستند. صداقت، مارکو و جودکی هستند. جودکی بعد از ظهر اضافه می‌شود. این بازیکنان با خودم کار کردند. بچه‌های با ادب و با اخلاقی هستند. از نظر کمالات از من جلوتر هستند. همه مجموعه‌ای هستیم که بار سنگینی روی دوشمان است و ان‌شاالله بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. دوست دارم روزی که از اینجا می‌روم بازهم هواداران خوشحال باشند.

الهامی درمورد اینکه آیا خودش تمایل به قرارداد نیم فصلی داشته، تاکید داشت: بحث ما دلی است. الان هم هنوز امضا نکرده‌ام. اینجا بحث نیم فصل ،یک فصل و 2 فصل نیست. اینجا خانه من است. عاشق این مردم هستم. با تراکتور هم قهرمان شدیم و تمام خاطرات خوش من در این دو تیم است. نساجی یک تیم نیست. هویت و پرچمدار مازندران است. من هم حضرت موسی نیستم که عصا بزنم و شرایط تیم درست شود. همه مسئولین، ارکان، هواداران، بازیکنان، مدیریت و رسانه‌ها باید دست به دست هم بدهیم تا از این امتحان سخت سربلند بیرون بیاییم. چون این مردم استحقاق بیشتری دارند.

بایندریان: الهامی به خانه‌اش برگشت

همچنین حمید بایندریان، سرپرست مدیرعاملی نساجی، در حاشیه مراسم معارفه ساکت الهامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه معارفه آقای الهامی بود چرا که طبق توافقی که با آقای آلکاراس داشتیم جدا شدند. فصل را با آقای رحمتی شروع کردیم و به هر حال ایشان زحمت زیادی کشیدند. شرایط جدول هم به نوعی پیش رفت که برای جدایی توافق کردیم. آقای آلکاراس هم ما از ایشان به نوعی استفاده کردیم که بتوانیم از علم روز فوتبال ایشان استفاده کنیم ولی شرایط جدول لیگ به سمتی رفت که یک تصمیم مدیریتی گرفتیم که با آقای الهامی مسیر را ادامه دهیم.

"به نظر شما انتخاب آلکاراس برای ۵ هفته گذشته ریسک نبود؟" بایندوریان در پاسخ به این سوال گفت: قبلا هم گفتیم که ایشان قابل احترام و با رزومه هستند. می‌دانستیم که می‌توانند به ما کمک کنند اما شرایط لیگ به سمتی رفت که نتوانیم با ایشان ادامه دهیم. مطمئنم که با تجربه‌ای که داشتند می‌توانستند به ما کمک کنند. هزینه قرارداد محرمانه است اما توافق انجام شد به طوری که هم برای ایشان و هم باشگاه شرایط خوب بود.

بایندوریان درباره وضعیت قرارداد الهامی عنوان داشت: قراردادشان برای نیم فصل است و به امید خدا برای پایان فصل قابل تمدید است و با هم ادامه می‌دهیم. ما هیچ شرطی نداریم و با شرایطی که ایشان تا پایان فصل خواهند داشت، ادامه خواهیم داد. مطمئن هستیم با توجه به شرایط و توانایی بازیکنان و آقای ساکت، ما در لیگ وضعیت‌مان خوب می‌شود و در حال حاضر به این موضوع (سقوط به لیگ یک) فکر نمی‌کنیم.

بایندریان درمورد روند سریع انتخاب الهامی به عنوان جانشین آلکاراس گفت: ساکت به خانه خودش بازگشته است. ما روی این موضوع با هم چانه نمی‌زنیم. ساکت خیلی در مذاکره آسان هستند و آدم سختی نیستند. مطمئنم که موفق می‌شوند. دستیاران قدیمی آقایان اشکان نامداری، مارکو هستند و فعلا مصطفی ساکت به تیم اضافه شده‌اند.

سرپرست مدیرعاملی نساجی درمورد نحوه جدایی الهامی در گذشته از نساجی گفت: درمورد گذشته اگر صحبت نکنیم، بهتر است. 

او درمورد نقل و انتقالات تیم هم خاطرنشان ساخت: این نظر ساکت است و ایشان باید درخواست بدهند و ما بررسی کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه