اخبار داغ

هیچ اختلافی بین وزارت ورزش و کمیته المپیک وجود ندارد

اسبقیان: واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را از سازمان خصوصی‌سازی جویا شوید

اسبقیان: واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را از سازمان خصوصی‌سازی جویا شوید
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: هیچ‌گونه اختلافی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در هیچ سطحی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یابان اظهار داشت: فدراسیون باارزش ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یابان، امروز تعیین تکلیف شد. یکی از دستوراتی که وزیر ورزش به من داده، این است که فدراسیون‌های بلاتکلیف را تعیین تکلیف کنیم تا برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: مجمع فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یابان، امروز با اکثریت اعضا تشکیل و کوهپایه زاده به‌عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. این مجمع قرار بود ساعت 10 صبح برگزار شود، ولی به خاطر اینکه حقی ضایع نشود، وزیر دستور داد بررسی‌های بیشتری توسط دستگاه‌های نظارتی انجام شود.

اسبقیان تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یابان، فدراسیونی افتخارآفرین و تاریخ‌ساز بوده و همواره تقدیر مقام معظم رهبری را داشته. وزارت ورزش به‌عنوان متولی ورزش کشور همیشه در کنار تمام فدراسیون‌ها به ویژه این فدراسیون ارزشی و معنوی، خواهد بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی به‌صورت مرتب برگزار خواهد شد و مجمع فدراسیون‌های چوگان، سوارکاری و والیبال پیش روی ما هستند. تا خرداد ماه هم تلاش می‌کنیم تکلیف سایر فدراسیون‌ها مشخص شود.

معاون وزیر ورزش راجع به اختلافی که پیرامون یکی از کاندیداهای تأیید صلاحیت نشده بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به وجود آمده بود، تصریح کرد: در مقطع فعلی، هیچ‌گونه اختلافی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در هیچ سطحی وجود ندارد. خسروی‌وفا یکی از اسطوره‌های مدیریتی کشور و منشا خدمات ارزشمندی در پارالمپیک بوده است. ایشان صبح امروز به من اطلاع داد که لازم نیست در مجمع شرکت کنم، ولی مجمع به ساعت 15 موکول شد و دیگر زمانی برای به تأخیر انداختن آن نبود. شاید برای ایشان کاری پیش آمد که در مجمع ساعت 15 شرکت نکرد.

اسبقیان در مورد 18 رأی سفید اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یابان گفت: طبیعی است. مجمع تصمیم می‌گیرد و حق دارد که رأی سفید بدهد یا رأی ندهد. ما باید به این امر احترام بگذاریم. برخی اعضای مجمع احساس کردند که باید رأی سفید بدهند. همه ما باید به رأی مجمع و قانون احترام بگذاریم. دستگاه‌های اجرایی می‌بایست تصمیمات دستگاه‌های نظارتی را اجرا کنند.

وی درباره کنار رفتن عابد حقدادی از ریاست فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: در استانی که مجمع برگزار شده، اعضای مجمع حضور پیدا کرده‌اند و آقای حقدادی هم به‌عنوان سرپرست مجمع حاضر بوده. قوانین اجازه می‌دهد که کارها پیش برود. گزارش‌هایی وجود دارد که دستگاه‌های نظارتی، انتخابات هیئت چند استان را باطل اعلام کرده که درست است، ولی اگر آیین‌نامه‌ها به درستی اجرا شده باشد، مشکلی نیست.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت:‌ این مورد را از سازمان خصوصی‌سازی جویا شوید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه