اخبار داغ

عبداللهی در گفتگو با دانا عنوان کرد:

تولید محتوا در رویداد بازی های دیجیتال با موضوع مقاومت و غزه

تولید محتوا در رویداد بازی های دیجیتال با موضوع مقاومت و غزه
منتور بازی های دیجیتال گفت:‌ تیم های فعال در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با در نظر گرفتن موضوعات روز مانند جنگ غزه و آلامی که مردم مظلوم فلسطین در ماه های اخیر با آن رو به رو بودند به تولید محتوا مشغول هستند بسیاری از بازی های رنگ و بوی مقاومت دارد.

حجت الاسلام عبداللهی، منتور بازی های دیجیتال در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه برگزاری چنین رویدادهای برای حضور فعالان حوزه دیجیتال از سراسر کشور بسیار ارزشمند است گفت:‌تبادل فکر در این حوزه در شرایطی که شرکت کنندگان در مدت زمان مشخص بدون پرداختن به مسائل دیگر و با دغدغه یک آرمان ارزشمند در چارچوب انقلاب اسلامی با هم به رقابت می پردازند، تا محصولاتی را برای جوانان و کودکان کشور تولید کنند، امری بسیار پسندیده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از تیم ها با توجه به امکاناتی که در شهرستان ها در اختیار دارند، بسیار فراتر از حد انتظار در تولید محتوای دیجیتال حاضر شدند ادامه داد:‌ تیم های فعال در این رویداد با در نظر گرفتن موضوعات روز مانند جنگ غزه و آلامی که مردم مظلوم فلسطین در ماه های اخیر با آن رو به رو بودند به تولید محتوا مشغول هستند بسیاری از بازی های رنگ و بوی مقاومت دارد.

این منتوررویداد تولید محتوای دیجیتال تصریح کرد:‌ این نشان می دهد فعالان حوزه دیجیتال نسبت به مسائل روز دنیا حساسیت داشته و دغدغه مند هستند.

عبداللهی با اشاره به اینکه در دومین روز این رویداد تلاش کردیم محتوای تولیدی تیم ها تقویت شوند ادامه داد:‌ اگر محتوای تولیدی شرکت کنندگان از لایه داستان پیشینی به لایه روایت و گیم پلی وارد شود عمق بیشتری پیدا کرده بر روی مخاطب تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی تصریح کرد:‌امیدواریم خروجی این رویداد تولیدات مفید، سازنده و اثرگذاری خواهیم داشت. که می تواند سبد مصرف خانواده های ایرانی را پر کند.

این منتور بازی های دیجیتال با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد در دیده شدن پتانسیل های جوان در استان های مختلف کشور تاثیر گذار است تاکید کرد: این رویدادها به بخش های دیجیتال و تخصصی کشور حیات می بخشد.

عبداللهی خاطرنشان کرد:‌ هر اندازه این رویدادها در سپهر جمهوری اسلامی بیشتر برگزار شود در تقویت جوانان متخصص در این حوزه تاثیرگذار خواهد بود.

ایمان ترکاشوند

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه