اخبار داغ

حمید رسایی در گفتگو با دانا:

دنیای امروز بدون محتوای دیجیتال قابل تعریف نیست/ باید به پیروزی مردم غزه هم بپردازیم

دنیای امروز بدون محتوای دیجیتال قابل تعریف نیست/ باید به پیروزی مردم غزه هم بپردازیم
منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با بیان اینکه دنیای امروز بدون محتوای دیجیتال قابل تعریف نیست، گفت: باید به بخش ظفر و پیروزی مردم مظلوم غزه هم در جریان تولیدات بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی، منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: تمام رویدادهایی که شبیه به همین رویداد برگزار می شود مربوط به تجمع افرادی است که در یک حوزه فعالیت دارند خصوصا در بحث تولید محتوای دیجیتال، وقتی کنار هم هستند علاوه بر این که تجربیات خود را به دیگران منتقل می کنند، خودشان نسبت به هم این حس رقابت را پیدا کرده و طبیعی است که برگزاری این رویدادها سبب ارتقا کیفی هر کدام از استان ها می شود.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از فواید برگزاری این رویدادها این است که اعتماد به نفس این مجموعه ها را بالاتر می برد؛ چون می بینند تنها نیستند و دیگران در استانهای دیگر مشغول فعالیت و تولید محتوا هستند. برخی ها قوت خود را نسبت به دیگران می سنجند و برخی ضعف خود را و همین سبب می شود که برای آینده مسیر بهتری را طی کنند.

رسایی درباره موضوع انتخابی رویداد عنوان داشت: عرصه دیجیتال چه بازی ها و چه برنامه هایش، در تمام حوزه ها اثرگذار است و دنیای امروز بدون این ها قابل تعریف نیست. هر کس سرمایه گذاری روی حوزه دیجیتال کند، یک سرمایه گذاری بلند مدت روی اهداف و برنامه هاست. هوشمندی بسیج این بوده که برای این حوزه، سرمایه گذاری کرده و در حال حاضر پنجمین رویدادش برگزار شد. خوب است که تلاش می شود از این حوزه عقب نمانند؛ برخلاف سایر حوزه ها که دیر متوجه اش شدیم و سرمایه گذاری کردیم. با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که حوزه هوش مصنوعی و فضای دیجیتال باید رویش سرمایه گذاری شود.

نماینده منتخب مردم تهران در پایان گفت: در این رویداد برخی تولیدات خیلی خوبی وجود داشت ولی یک نکته قابل توجه هست؛ این که در حوزه غزه نباید فقط تولید محتوای ما به سمت محتواهای ظلم به این مردم برود، کشت و کشتار و بخش غم انگیزش را نباید فقط به آن بپردازیم؛ مهمتر از آن بخش ظفر و پیروزی آنهاست که با دست خالی یک کار بزرگ کرده اند و این ضربه را به هیمنه لشگر و ارتشی بزند که ادعای سوم بودن در جهان را داشت. این باید برجسته شود، در کنارش البته باید به ظلم و ستم نسبت به مردم فلسطین پرداخت.

مقداد ذکی زاده

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه