اخبار داغ

در گفتگو با دانا مطرح شد؛

نقاط ضعف و قوت سازمان صدا و سیما در سال ۱۴۰۲ از منظر جبلی

نقاط ضعف و قوت سازمان صدا و سیما در سال ۱۴۰۲ از منظر جبلی
رئیس سازمان صداوسیما گفت: ما نقاط ضعف و قوتمان را بر مبنا و معیار صنعت تحولمان ارزیابی می‌کنیم، اگر در اجرای سرفصل‌های تحول سازمان صدا و سیما موفق عمل کردیم، خودمان را موفق می‌دانیم.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به نقاط ضعف و قوت سازمان صداوسیما در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: ما نقاط ضعف و قوتمان را بر مبنا و معیار صنعت تحولمان ارزیابی می‌کنیم، اگر در اجرای سرفصل‌های تحول سازمان صدا و سیما موفق عمل کردیم، خودمان را موفق می‌دانیم و به میزانی که طبق برنامه اجزای صنعت تحول ما با تاخیر مواجه شده باشه خودمان را در آن حوزه ها و سرفصل ها نیازمند تلاش بیشتر می بینیم.

فعالیت بی‌سابقه‌ رسانه‌ی ملی در زمان برگزاری انتخابات

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، بزرگترین آزمون تحولی صدا و سیما با برگزاری انتخابات رقم خورد و با اقداماتی که رسانه‌ی ملی با استفاده از ظرفیت‌های که صنعت تحول برای سازمان صداوسیما ایجاد کرده بود، همه شاهد فعالیت بی‌سابقه‌ رسانه‌ی ملی بودند، هم با تاسیس ۲۰۰ کانال و هم با برنامه‌هایی که به نوعی قالب شکنی برنامه‌های سابقی بودند  که در رسانه ملی پخش شد.

جبلی بیان کرد: به نظر میاد که توفیقات صدا و سیما به ویژه درحوزه انتخابات قابل توجه، قابل ارائه و قابل تقدیر و تحسین است. در برخی حوزه‌های دیگر تحولی، همچون تحول در محتوا و تحول در رویکرد سازگار، حرکت ما براساس صنعت تحول ادامه دارد و در برخی حوزه‌ها، مانند تحول محتوایی، ریل‌گذاری‌های درست صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: پیگری‌های ما در حوزه تحول سازوکاری همچنان ادامه دارد تا بتوانیم آن دو حوزه دیگر رویکرد تحول موضوعی را تحقق بخشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه