اخبار داغ

شمس‌احسان در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

افزایش 200 درصدی بودجه حوزه زنان و خانواده در سال 1403

افزایش 200 درصدی بودجه حوزه زنان و خانواده در سال 1403
رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران گفت: با توجه به تعداد زیاد رویدادهای مرتبط با زنان و تخصیص بودجه قابل توجه در سال ۱۴۰۲، تصمیم گرفتیم که حمایت از این گروه‌ها را تقویت کنیم و بودجه اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دهیم.

زهرا شمس‌احسان، عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به افزایش حمایت از زنان و خانواده در سال 1403 اظهار کرد: یکی از مسائل مهم  و مورد توجه کمیته اجتماعی، افزایش مشارکت زنان در فرصت‌ها و فضاهای شهری در کنار حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر و زنانی که در معرض خطر هستند، است.

شمس‌احسان افزود: با توجه به تعداد زیاد رویدادهای مرتبط با زنان و تخصیص بودجه قابل توجه در سال 1402، تصمیم گرفتیم که حمایت از این گروه‌ها را تقویت کنیم و بودجه اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران را با پیشنهاد کمیته اجتماعی و حمایت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به میزان 200 درصد افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: این بودجه برای تقویت روانی، اجتماعی و اقتصادی زنان، حمایت از مشاغل خانگی زنان سرپرست خانواده، برنامه‌های فرهنگی و هنری، نشست‌های تخصصی و گردهمایی‌ها، افزایش مشارکت اجتماعی زنان و توسعه شاخص‌های تهران؛ شهر متمایل به حمایت از خانواده خواهد شد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: امیدواریم با توجه به حمایت کمیته اجتماعی، مکانیسمی طراحی شود که تهران، شهری بهتر و مطلوب‌تر برای زنان و خانواده‌ها باشد و خدمات بهتری در قالب مشاوره، پشتیبانی و توانمندسازی، ارائه شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه