اخبار داغ

معاون فراجا:

ایجاد امنیت در جامعه ارمغان پلیس در ایام نوروز است

ایجاد امنیت در جامعه ارمغان پلیس در ایام نوروز است
معاون نیروی انسانی فراجا گفت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه ارمغان تلاش شبانه‌روزی پلیس در اقصی نقاط کشور در ایام نوروز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار «ابراهیم کریمی» عصر جمعه در جلسه قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی گلستان، اظهار کرد: مهمترین ماموریت پلیس در طرح نوروزی تامین ایمن عبور و مرور، کنترل رفت و آمدها و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان است.

وی با اشاره به کنترل عبور و مرور جاده‌ها در راستای کاهش تصادفات، بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی گلستان شاهد کاهش تصادفات در سطح جاده ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز جامعه را مدیون شهداء، کارکنان و خانواده‌های انتظامی هستیم.

معاون نیروی انسانی فراجا بر نظارت در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: پلیس برای تامین امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کریمی با تاکید بر این که امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و اجازه نخواهیم داد کسی آن را به مخاطره اندازد افزود: در تعطیلات نوروزی با تلاشی مضاعف و با بهره‌مندی از هوشمندی پلیس تلاش می‌کنیم که آرامش و آسایش را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

وی پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش سرقت، برقراری امنیت و ارائه خدمات انتظامی مطلوب را از اهداف اساسی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ برشمرد و یادآور شد: تامین و برقراری نظم و امنیت هموطنان را توفیق و افتخاری بزرگ برای پلیس می‌دانیم و با برنامه‌ریزی دقیق، لازم و مستمر امنیت مطلوب را تامین خواهیم کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه