اخبار داغ

سردار شکارچی در یک برنامه رادیویی:

قدس با صبوری مردم فلسطین آزاد خواهد شد

قدس با صبوری مردم فلسطین آزاد خواهد شد
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در مصاحبه با رادیو مقاومت گفت: امید داریم با صبوری مردم فلسطین و ناله های اهالی غزه، قدس آزاد شود و به مسلمانان جهان بازگردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار ابوالفضل شکارچی که به صورت تلفنی با برنامه "مقاومت بدون مرز" همراه بود، با اشاره به تفاوت روز قدس امسال با سال های گذشته اظهار کرد: خباثت استبداد و استکبار جهانی و در رأس آن امریکا و اسرائیل برای جهانیان شفاف شده است.

مردم دنیا دریافتند ماهیت غرب و اسرائیل، در کودک کشی و نسل کشی نهفته است؛ کودکان فلسطینی به دلیل گرسنگی جان می دهند و دولت هایی که شعار حقوق بشر را در دنیا سر می دادند، امروز تماشاچی بوده و به این رژیم غاصب کمک می کنند.

وی افزود: جا دارد مردم غیور و انقلابی ایران و حتی کشورهایی که صدای مقاومت به گوششان می رسد، در روز قدس حضور یافته و جنایت های استکبار جهانی را محکوم نمایند.

شکارچی این مسیر را همدردی با مردم بی پناه غزه عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان یکی از اعمال بسیار خوب که انشاالله در پرونده مومنین ثبت و ضبط شود، حضور در این راهپیمایی است.

وی ابراز امیدواری کرد همگان با تمام توان در راهپیمایی حاضر شده تا شاید مرحمی بر دل مردان و زنان و کودکان غزه گذاشته شود. شکارچی در این گفتگوی کوتاه تلفنی با برنامه "مقاومت بدون مرز" خاطرنشان کرد: شب قدر نزدیک ترین شب برای ارتباط با خداست؛ انشاالله مردم مولاعلی(ع) را واسطه قرار دهند تا قدس آزاد شده و مردم فلسطین از زیر چکمه این رژیم غاصب نجات پیدا کنند. امید ما نابودی رژیم صهیونیستی و هواداران آن است و انشاالله دعای ما مستجاب خواهد شد. امید داریم با صبوری این مردم و ناله های فلسطینیان قدس آزاد شود و به مسلمانان جهان برگردد.

گفتنی است برنامه "مقاومت بدون مرز" با محوریت آینده جنگ غزه و با نگاهی به روز جهانی قدس، به همت برنامه سازان در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، هر روز از ساعت ۱۹ تا۲۴ روی موج اف.ام ردیف 95.5 مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می شود. علاقه مندان می توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ با این برنامه در ارتباط باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه