اخبار داغ

عاشورزاده هم رفت؛

شوک اول سال؛ سونامی خاموش پر کشید/ مهاجرت ستاره سابق تیم ملی تکواندو به امریکا+عکس

شوک اول سال؛ سونامی خاموش پر کشید/ مهاجرت ستاره سابق تیم ملی تکواندو به امریکا+عکس
ستاره سابق تیم ملی تکواندو به امریکا مهاجرت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه تکواندو ایران  تا به امروز موفق به کسب دو سهمیه قطعی در بخش زنان شده و ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده بلیت پاریس را برای خود رزرو کرده اند و تکواندو ایران در تلاش برای کسب سهمیه های بیشتر برای پاریس است، یک خبر غافلگیرکننده در روزهای ابتدایی سال شوکی بزرگی به تکواندو وارد کرد. مهاجرت یکی از ستاره های سابق و جوان تکواندو اتفاقی بود که همه را شوکه کرد.

فرزان عاشورزاده ملی‌پوش سابق تکواندو ایران در ۲۷ سالگی به آمریکا مهاجرت کرد. عاشورزاده در ۱۷ سالگی و در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ در تاشکند برای اولین بار موفق به کسب مدال طلای آسیا شد و همان سال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون نیز روی سکوی قهرمانی ایستاد و از فدراسیون جهانی، لقب «سونامی تکواندو جهان» را دریافت کرد.

فرزان عاشورزاده وقتی هنوز 19 سال هم نداشت مدال طلای مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در چلیابینسک روسیه را بر گردن آویخت.

عاشورزاده البته در سال های اخیر دچار افت فاحشی شده بود. او پس از حذف ناباورانه در دور اول المپیک ریو، هرگز نتوانست عملکرد خوب گذشته را تکرار کند و با وجود بارها و بارها فرصت پوشیدن هوگوی تیم ملی نه در مسابقات قاره ای، نه جهانی و نه گرندپری ها توفیقی نداشت.

عاشورزاده روی صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی عکسی همراه با مهدی بی باک، در باشگاه مربی پیشین تیم ملی ایران در کالیفرنیای آمریکا منتشر کرد و نوشت: «با تمامی وابستگی و دلبستگی هایم، تصمیم به مهاجرت گرفتم. من با همه سختی های این تصمیم، مسیر جدید زندگی ام را انتخاب کردم. بسیار خوشحالم اینجا و در کنار استاد بی باک و در آکادمی ایشان حضور دارم و عضو جدیدی از این مجموعه هستم، که یاد آور روز های اوج گذشته ام در میدان های جهانی و تمامی رقابت ها در کنار ایشان بود، با امید به تکرار آن روزها به همراه استاد بی باک در این کشور.»

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه