اخبار داغ

مسئول غرفه مؤسسه تمدن در گفتگو با دانا:

استقبال بی‌سابقه مردم از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ موسسات مردمی ارزش‌گذاری ویژه‌ای در این نمایشگاه داشتند

استقبال بی‌سابقه مردم از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ موسسات مردمی ارزش‌گذاری ویژه‌ای در این نمایشگاه داشتند
مسئول غرفه مؤسسه تمدن گفت: امسال، عموم مردم به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مراجعه کردند و آنچه که کاملا مشهود بود استقبال پرشور مردم از غرفه های موسسات مردمی و هم از باقی غرفه ها بود.

زهره بابا سفری مسئول غرفه موسسه تمدن موعود وابسته به مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر درباره سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: امسال، عموم مردم به این نمایشگاه مراجعه کردند و آنچه که کاملا مشهود بود استقبال پرشور مردم از غرفه های موسسات مردمی و هم از باقی غرفه ها بود.

وی افزود: الحمدالله در تمامی بخش‌هایی که ما در داخل نمایشگاه رصد کردیم که غرفه تمدن موعود هم یکی از آن ها بود با استقبال گسترده‌ای روبرو بودیم. این استقبال نسبت به سال گذشته پورشورتر بود؛ البته در سال های گذشته نیز استقبال خوبی از نمایشگاه صورت می گرفت.

مسئول غرفه مؤسسه تمدن موعود با اشاره به برخورداری از جایگاه ویژه‌ موسسات مردمی در این نمایشگاه تصریح کرد: موسسات مردمی ارزش‌گذاری ویژه‌ای در این نمایشگاه داشتند و استقبال پرشوری از این موسسات مردمی و سایر بخش‌ها صورت گرفت که موجب پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به سال گذشته شد.

وی با اشاره به میزان اثرگذاریی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خاطر نشان کرد: این دسته از نمایشگاه ها قطعاً تأثیرگذاری بسیار زیادی برای عموم مردم خواهد داشت و نمایشگاه قرآن امسال نیز با توجه به استقبال گسترده ای که از آن شد، تأثیرگذاری لازم در بطن جامعه را به اندازه قابل ملاحظه ای گذاشت. از این رو، غرفه‌ها و بخش‌هایی که در این نمایشگاه حضور داشتند، توانستند با انجام وظایف خود به نحو مناسب اثر گذار باشند.

زهره بابا سفری با بیان اینکه غرفه مؤسسه تمدن موعود جز غرفه های برگزیده انتخاب شده است، گفت: این انتخاب براساس فعالیت های داخل نمایشگاه و مولفه‌های از پیش تعیین شده شکل گرفت. لازم به ذکر است که ما در این دوره از نمایشگاه، ۲۰ اثر را به نمایش گذاشته‌ایم؛ البته علاوه بر انتشار کتاب، برگزاری دوره‌های آموزش مجازی، دوره‌های تربیت مربی، و همچنین دوره‌های آموزش امر به معروفِ مخاطب محور، از دیگر عرصه‌های فعالیت این مؤسسه به شمار می‌رفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه