اخبار داغ

قاضی زاده هاشمی در گفتگو با دانا:

رژیم جعلی اسراییل تمام مرزهای اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشته است / همه مردم جهان باید به صحنه بیایند

رژیم جعلی اسراییل تمام مرزهای اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشته است / همه مردم جهان باید به صحنه بیایند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رژیم غاصب اسرائیل مرزهای اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشته است و به عنوان یک موجود ضد بشری رفتار خودش را نشان می دهد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه سال به سال حساسیت و اهمیت حضور در روز قدس افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: رژیم جعلی اسراییل به عنوان یک رژيم غاصب، تمام مرزهای اخلاقی و انسانی را که هر جامعه‌ای باید رعایت کند زیر پا گذاشته است و به عنوان یک موجود ضد بشری رفتار خودش را نشان می دهد و در عرصه دیپلماسی، رعایت از خاک کشورها و عدم تعرض به کشورها و حتی در حوزه‌ی ترور، در اقصی نقاط جهان مشغول ترور افراد مختلف هستند. این رفتارهای ضدانسانی به جایی رسیده که یک اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر حضور فعال مردم جهان در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: تمام مردم جهان باید به صحنه بیایند و بگویند که این رژیم غاصب را نمی‌خواهند و به دولت‌هایشان فشار وارد کنند تا اقدامات مؤثری در این زمینه اتخاذ کنند تا این رژیم محو شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه