اخبار داغ

دهقان در گفتگو با دانا:

نقاب از چهره‌ی رژیم صهیونیستی افتاده است/ امسال روز قدس رنگ دیگری خواهد داشت

نقاب از چهره‌ی رژیم صهیونیستی افتاده است/ امسال روز قدس رنگ دیگری خواهد داشت
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: امسال نقاب از چهره‌ی رژیم صهیونیستی افتاده و بی‌رحمی، جنایات و نسل‌کشی این رژیم برای جهانیان برملا شده است.

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تاکید بر اینکه امسال روز قدس رنگ دیگری خواهد داشت، اظهار کرد: در این سال‌های طولانی ملت‌های جهان راجع به بی‌رحمی، سبعیت و درنده خویی رژيم صهیونیستی چیزهایی می‌شنیدند، اما متاسفانه تحت تاثیر تبلیغات پرحجم امپراتوری خبری صهیونیستی این شنیده ها گم می‌شد.

بی‌رحمی، جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی برای جهانیان برملا شده است

وی افزود:‌ امسال نقاب از چهره‌ی رژیم صهیونیستی افتاده و بی‌رحمی، جنایات و نسل‌کشی این رژیم برای جهانیان برملا شده است و حتی برای ملت ما هم این جنایات و بی‌رحمی و درنده‌خویی ملموس‌تر شده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور مجددا با تاکید بر اینکه امسال روز قدس در کشور ما رنگ دیگری خواهد داشت، تصریح کرد:  امیدواریم مردم مسولیت شناس ما بیش از همه‌ زمان‌ها امسال روز قدس را گرامی بدارند.

وی با اشاره به خاک و خون کشیده‌ شدن ده‌ها هزار نفر از زنان، کودکان و مردان، گفت:‌ طبیعتا مردم ما با توجه به سبقه‌ی تاریخی و عزت‌و فخری که در حمایت از مظلومین دارند حتما امسال توجه بیشتری نسبت به گذشته به این موضوع خواهند داشت و از ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد.

دهقان در پایان گفت:‌ علاوه بر این جا دارد ملت‌های دیگر چه مسلمان و چه غیر مسلمان هم روز قدس را امسال گرامی بدارند و از ملت مظلوم غزه و فلسطین حمایت کنند و جنایات و نسل کشی رژيم صهیونیستی و سران بی‌رحم این رژیم را محکوم کنند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه