اخبار داغ

حضور پرشور جامعه ورزش در راه پیمایی روز قدس؛

میراسماعیلی: همه دنیا صدای مظلومیت مردم فلسطین شده‌اند/ ارزش‌ها بالاتر از مدال فلزی است

میراسماعیلی: همه دنیا صدای مظلومیت مردم فلسطین شده‌اند/ ارزش‌ها بالاتر از مدال فلزی است
رئیس فدراسیون جودو گفت: همه دنیا امروز صدای مردم مظلوم فلسطین شده‌اند و ارزش‌ها و اعتقادات بالاتر از مدال‌های فلزی و سکوی قهرمانی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: همه چیز قهرمانی و مدال نیست، بعضی مواقع ارزش‌ها و اعتقادات بالاتر از مدال‌های فلزی است. زمانی که برابر حریف اسرائیلی رقابت نکردیم، این کار انجام موافقین و مخالفینی داشت اما الان حقانیت این کار ثابت می‌شود.

وی افزود: دل هر انسانی از دیدن جنایات و کشتار صهیونیست‌ها در غزه به درد می‎‌‎آید. الان همه دنیا صدای مظلومیت فلسطین شده‌اند و این فقط مختص ایران نیست.

میراسماعیلی همچنین درباره حضور تیم ملی جودو در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: هفته آینده تیم ملی جودو عازم مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک می‌شود و با قدرت کارمان را انجام می‎‌دهیم.

وی یادآور شد: ۴ سال دور بودیم و شرایط سختی داریم اما بچه‌ها تمام تلاش‌شان را می‌کنند که سهمیه‌هایی بگیرند اما اگر سهمیه کسب نکنیم، سعی می‌کنیم با رایزنی‌های صورت گرفته از وایلدکارت برای حضور در المپیک استفاده کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه