اخبار داغ

روایت بازیکن تیم ملی از شرایط آیس هاکی؛

عبدالهی: هاکی روی یخ روزهای خوبی پیش رو دارد/ در تیم ملی یک خانواده هستیم

عبدالهی: هاکی روی یخ روزهای خوبی پیش رو دارد/ در تیم ملی یک خانواده هستیم
عضو تیم ملی هاکی روی یخ گفت: هدف این رشته موفقیت و نتیجه گیری در بازیهای آسیایی زمستانی چین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهبد عبدالهی عضو تیم ملی هاکی روی یخ در خصوص وضعیت تیم ملی پس از مسابقات جهانی بوسنی اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی انجمن سال پرفشار رو سختی را پیش رو گذاشتیم. چندین مرحله اردوی فشرده منتهی به مسابقات جهانی شرایط آمادگی ورزشکاران را فراهم ساخت تا تک تک ملی پوشان با شرایط ایده آل راهی بوسنی شوند.

وی ادامه داد: تیم نسبتا جوانی راهی مسابقات شد و تجربیات ارزشمندی را در بوسنی بدست آوردیم. تمامی کشورهای حریف ما چندین دهه در این رشته سابقه داشتند و با بهره مندی از امکانات و تجهیزات و پیست های متعدد جدالهای سنگین و سختی را برایمان رقم زدند. شاید از نگاه برخی افراد نتیجه لازم گرفته نشد اما شک نکنید تجربه گرانبهای این مسابقات در میادین پیش رو به کارمان می آید و مطمئنم که روزهای خوشی در انتظار این رشته است.

عبدالهی با اشاره به برنامه های پیش روی تیم ملی هاکی روی یخ اظهار داشت: کاوه صدقی رئیس انجمن هاکی روی یخ عاشقانه و دلسوزانه زحمات بیشمار و شبانه روزی را برای این رشته کشیده و می کشد و اکنون نیز هدف و تمرکز تیم را روی نتیجه گیری در بازیهای آسیایی زمستانی هاربین چین تنظیم کرده است. فعلا در حال استراحت هستیم اما بزودی اردوهای آماده سازی تیم جهت هماهنگی و کسب شرایط مناسب آغاز‌ خواهد شد.

ملی پوش پست دفاع تیم هاکی روی یخ ایران این رشته را یکی از موفق ترین رشته های سال ۱۴۰۲ نامید و گفت: انجمن هاکی روی یخ با داشتن مدیر و رئیس و کادر سرپرستی قوی و با برنامه؛  سال موفقی را پشت سر گذاشت. با اینکه تیم ملی فقط یک پیست تمرینی ایرانمال را در اختیار دارد اما طوری برنامه ریزی شد تا تمام تیمهای پایه و بزرگسال زنان و مردان ضمن داشتن لیگی پویا از امکان تمرین تکنیکی و تاکتیکی در تایم مناسب و همچنین حضور در تمرینات بدنسازی بهره مند شوند و در تورنمت های بین المللی پیش بینی شده حضور یابند. امیدوارم حمایت رشته هی زمستانی بخصوص انجمن و ملی پوشان موفق هاکی روی یخ در دستور کار نهادهای مربوطه قرار گیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از کادر فنی و سرپرست تیم گفت: مربیان و سرپرست تیم برادرانه برای من و سایر ملی پوشان زحمت کشیدند تا همگی مانند یک خانواده کنار هم باشیم و شخصا مدیون تلاش‌هایشان هستم. اما جا دارد از دکتر یارزاده رئیس دانشگاه آزاد واحد فرشچیان و همکارانشان که همراهی بسیار خوبی با من و ملی پوشان سایر رشته ها در بحث ادامه تحصیل و تسهیل خروج از کشور داشتند تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم در دیدارهای پیش رو با کسب نتایج بهتر بتوانم زحمات تک تکشان را جبران کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه