اخبار داغ

آمادگی استان تهران برای برگزاری نماز پرصلابت و دشمن شکن عیدسعید فطر

آمادگی استان تهران برای برگزاری نماز پرصلابت و دشمن شکن عیدسعید فطر
استاندار تهران از آمادگی برای برگزاری نماز پرشور و با صلابت عیدسعید فطر خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

علیرضا فخاری استاندار تهران روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نماز پرصلابت و دشمن شکن عید سعید فطر، ضمن تسلیت شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق و شهدای مدافع امنیت در راسک، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برگزاری پرشور عید سعید فطر، اظهارداشت: برگزاری پرشور نماز پرصلابت عید سعید فطر با توجه به تحولات منطقه خاورمیانه و جهان و انعکاس آن از سوی رسانه های داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه جلسه خطاب به مسئولان مربوطه بیان کرد: مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری این عید بزرگ در نظر داشته باشند با یک وحدت نظر برای برگزاری هرچه با شکوه تر این عید سعید و بزرگ مسلمین تلاش کنند.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت پیگیری پیوست های ارائه شده فرهنگی، تاکید کرد: پیوست‌های فرهنگی در بخش اجرایی کردن آیین های ملی و مذهبی تدوین شده لذا از سازمان‌ها و دستگاه‌ها می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به ارائه فهرست مسؤولیت‌ها و وظایف اهتمام داشته باشند و با ارائه این فهرست ها میزان سهم اقدامات سنجیده خواهد شد.

وی  در پایان یاداورشد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده، تمهیدات و تدابیر لازم توسط دستگاه‌های مسئول برای برگزاری نماز عید سعید فطر آماده سازی شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران نیز با اشاره به آمادگی شهرستان های استان تهران، خاطرنشان کرد: اقدامات امنیتی لازم در راستای برگزاری نماز باصلابت و پرشور عیدسعید فطر در شهرستان های استان تهران انجام شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه