اخبار داغ

آخرین وضعیت بوکس به روایت بوکسور تیم ملی؛

حبیبی‌نژاد: شانس بالایی برای حضور در بوکس المپیک دارم

حبیبی‌نژاد: شانس بالایی برای حضور در بوکس المپیک دارم
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: تمرکز قابل توجهی گذاشتم تا بتوانم سهمیه مسابقات را به دست بیاورم و شانس بالایی دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی حبیبی‌نژاد ملی‌پوش بوکس ایران در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی روسیه و انجام 2 بازی تدارکاتی با این تیم اظهار داشت: تیم ملی روسیه بوکسورهای بسیار خوبی دارد و ما اردوی خیلی خوبی را با این تیم داشتیم و برای گرفتن سهمیه المپیک، این اردو می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند که امیدوارم بتوانیم بیشترین استفاده را از این اردو کرده باشیم.

او در خصوص رقابت با ملی‌پوشان بوکس روسیه گفت: روس‌ها از بدن خیلی محکمی برخوردار هستند و شرایط خوبی دارند و در دنیا صاحب‌نام هستند. بوکسوری که من با او بازی کردم، رقیب بسیار خوبی بود و در نهایت هم موفق شدم بازی را با پیروزی پشت سر بگذارم.

حبیبی‌نژاد در خصوص حضور تیم ملی بوکس ایران در تورنمنت شوپکوف قرقیزستان اظهار کرد:‌ تورنمنت‌هایی که می‌رویم، برای آمادگی‌مان خیلی خوب است و باعث می‌شود شرایط بهتری داشته باشیم. اگر در هر تورنمنت بتوانیم با 3-2 بوکسور بازی کنیم، تجربه خوبی برای مسابقات اصلی کسب خواهیم کرد.

همچنین ملی‌پوش بوکس ایران در خصوص مسابقات انتخابی المپیک و شانس گرفتن کسب سهمیه خاطرنشان کرد: ما رقیب‌های خوبی در پیش داریم و دوره قبل هم تا آستانه کسب سهمیه پیش رفتم اما این اتفاق رخ نداد. برای این دوره از رقابت‌ها تمرکز قابل توجهی گذاشتم تا بتوانم سهمیه مسابقات را به دست بیاورم و اگر مشکلی خاصی پیش نیاید، شانس بالایی برای حضور در رقابت‌های المپیک دارم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه