اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم ملی بوکس به روایت مربی تیم؛

عاشری: کار سختی داریم اما می‌توانیم 2 سهمیه المپیک را بگیریم

عاشری: کار سختی داریم اما می‌توانیم 2 سهمیه المپیک را بگیریم
مربی تیم ملی بوکس گفت: همه تیم‌ها آماده هستند اما امیدوارم بچه‌ها بتوانند حداقل 2 سهمیه المپیک را به دست بیاورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد عاشری مربی تیم ملی بوکس ایران درخصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی روسیه پیش از آغاز مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: ما اردوی 6 روزه با روسیه داشتیم و تمرینات به خوبی برگزار شد و دو تیم بهره لازم را بردند.

مربی تیم ملی بوکس ایران درخصوص کیفیت این اردوی برگزار شده خاطرنشان کرد: اردوی فوق‌العاده‌ای داشتیم. تیم ملی بوکس روسیه، تیم شناخته‌ شده‌ای است و بوکسورهای خوبی در این تیم حضور داشتند و ملی‌پوش‌های ما هم بوکسورهای خوبی هستند و در کنار هم تعامل خوبی شکل گرفت و مرور فن‌ها و بازی‌هایی که انجام شد، رشد و ارتقا خوبی صورت خواهد گرفت.

عاشری درخصوص حضور تیم ملی بوکس ایران در تورنمنت شوپکوف قرقیزستان اظهار کرد: ملی‌پوش‌های ما مقداری دچار کمبود مسابقه دارند و اگر در تورنمنت‌ها حضور داشته باشند و مسابقات بیشتری را تجربه کنند، سطح کیفی‌شان افزایش پیدا خواهد کرد و اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

او در خصوص مسابقات انتخابی المپیک و شانس گرفتن کسب سهمیه خاطرنشان کرد: کار سختی در پیش است و همه تیم‌ها آماده است. تیم ملی بوکس ایران نیز آمادگی لازم را دارد و ملی‌پوشان بوکس کشورمان دارند تمام تلاش خود را می‌کنند تا به موفقیت برسند. امیدوارم بچه‌ها بتوانند در پایان کار بتوانند حداقل 2 سهمیه رقابت‌های المپیک را به دست بیاورند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه