اخبار داغ

بسیج اصناف و بازاریان منتشر کرد؛

بیانیه بازاریان و آحاد مردم در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقوله حجاب و عفاف

بیانیه بازاریان و آحاد مردم در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقوله حجاب و عفاف
اصناف و بازاریان تهران و آحاد مردم در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقوله حجاب و عفاف بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بسیج اصناف متن بیانیه به شرح زیر است:


"بیانیه بازاریان و آحاد مردم در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقوله حجاب و عفاف"

حجاب اسلامی که از ضروریات دین محسوب میشود مورد هجمه دشمنان اسلام و قرآن قرار گرفته و با برنامه ریزی دقیق و طولانی مدت این موضوع هم اکنون چالشی برای جامعه و خانواده ها ایجاد کرده است.

متاسفانه بعد از فتنه آمریکایی، صهیونیستی سال ۱۴۰۱ شاهد بی عملی و ترک فعل بسیاری از مسولین عالی رتبه کشور در بخشهای مختلف حتی در سطح برخی وزرای دولت بودیم، برخی هم پا را فراتر گذاشته و با سخنان و رفتار خود به بهانه آزادی، پرهیز از دوقطبی شدن جامعه و شرایط بد اقتصادی و... مروج بی حجابی در کشور شدند؛ و هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر حرام شرعی و سیاسی بودن کشف حجاب را نادیده گرفتند و برخی مقوله حجاب را صرفا فرهنگی دانستند ولی از انجام کار فرهنگی و تبلیغی هم دریغ نمودند.
کار به جایی رسید که رهبر معظم انقلاب در فروردین امسال در جمع کارگزاران نظام زبان به گلایه گشودند و با صراحت کامل رعایت حجاب اسلامی توسط بانوان را وظیفه شرعی و قانونی دانسته و از مسولین خواستند که کم کاریها را جبران نموده و جلوی توطئه دشمنان در کشف حجاب و بازگشت به وضعیت اسفناک دوران طاغوت را با جدیت بگیرند.

ما بازاریان و آحاد جامعه در این تجمع عظیم خود خواستار اجرای موارد زیر هستیم:

۱_ از همه مسولین کشور در همه سطوح میخواهیم با برنامه ریزی دقیق و با سرعت جلوی گسترش بی حجابی و بدپوششی را گرفته و با محدود افرادی که عمله دشمن محسوب میشوند و به صورت شبکه ای برای بی عفتی در قالب های گوناگون از قبیل ساخت فیلم، اجرای نمایش، موسیقی، کتاب، فضای مجازی،  کشف حجاب علنی در و... در جامعه گام برمیدارند، برخورد قاطع و قانونی داشته باشند و امور فرهنگی و تبلیغی برای گسترش حجاب و عفاف را اولویت اول خود در تمام برنامه ریزیها بدانند.

۲_ از روسای اتاقهای اصناف، روسای اتحادیه های صنفی، انجمن های اسلامی، هیات امنای بازارها، هیات مدیره مجتمع های تجاری انتظار داریم ضمن توجیه کسبه محترم و انجام امور فرهنگی و تبلیغی وظایف خود را در مواجهه با پدیده شوم کشف حجاب و بدپوششی انجام داده و از عرضه محصولات خلاف عفت عمومی به صورت جدی جلوگیری نمایند.

۳_ گروههای تذکر لسانی در تعامل با مسولین امر، ائمه جماعت بازار، اتحادیه های و مدیران صنفی شکل گرفته و بعد از آموزشهای لازم و باحمایت واقعی قوه قضاییه به  اجرای فریضتین امر به معروف و نهی ازمنکر اقدام نمایند.
۴_با مسولینی که در این مدت کم کاری نموده یا ترک فعل داشته اند و یا احیانا آب به آسیاب دشمن ریخته اند برخورد لاز م صورت گرفته و چنانچه از این بعد مسولی وظایفش را در این زمینه انجام نداد به مردم و محاکم قضایی معرفی نموده و در وهله اول از مسولیت عزل گردد.

۵_از مروجین حجاب و کسبه محترمی که در رعایت این واجب الهی کوشا هستند به نحو شایسته تقدیر شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه