اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس مطرح کرد:

«وعده صادق» نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب

«وعده صادق» نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی با انجام عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران، اضمحلال و نابودی خود را دید و این عملیات نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب، از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام برائت و بیزاری کرده بود و نابودی این رژیم غاصب جز راهبردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، در این مسئله هیچ‌گونه مماشاتی و سازگاری ندارد و همواره اعلام کرده که رژیم کودک‌کش صهیونیستی، خط قرمز است که باید از بین برود و نابود شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منازعه و خواست آمریکا و کشورهای غربی همواره بر سر رژیم صهیونیستی بوده و به‌گونه‌ای این رژیم برای غربی‌ها مهم تلقی می ‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات‌های مختلف رژیم غاصب صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: رژیم جعلی صهیونیستی دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرد، فتنه‌های مختلف علیه نظام، کشور و ملت ایران اسلامی انجام داد.

وی اظهار کرد: با شکل‌گیری محور مقاومت و راهبردهای آنان عملیات طوفان الأقصی شکل گرفت و این اقدام مهم هیمنه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی را درهم شکست و این رژیم غاصب با جنگ علیه غزه و کشتار کودکان، زنان و مردان غزه سعی داشت شکست خود در طوفان الأقصی را جبران کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: در این مسیر محور مقاومت، کارها و اقدامات بسیار بزرگی را انجام داد و رژیم صهیونیستی که در این باتلاق قرار گرفته بود را روزبه‌روز خوار و ذلیل‌تر کردند و در این عرصه رژیم صهیونیستی دچار اشتباه بزرگ شد و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را مورد حمله قرار داد و باتوجه‌به اینکه کسنولگری هر کشور، جز خاک آن کشور محسوب می‌شود، ایران با عملیات «وعده صادق» پاسخ رژیم صهیونیستی را داد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با عملیات «وعده صادق» در قلوب مردم دنیا درخشید و حتی برخی از دولت‌ها از این اقدام استقبال کردند و این کار را بسیار بزرگ دانستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این اقدام بازدارندگی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرد و این رژیم جعلی، هرگز به جمهوری اسلامی ایران، حمله نخواهد کرد؛ چراکه می‌داند اگر بخواهد اقدامی انجام دهد با پاسخ شدیدتر و سنگین‌تری مواجه خواهد شد.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با انجام عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران، اضمحلال و نابودی خود را دید و این عملیات نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه