اخبار داغ

سلیمی در گفتگو با دانا:

مشارکت در دور دوم انتخابات اقتدار کشور را دستمایه جنگ رسانه ای صهیونیست ها نمی کند

مشارکت در دور دوم انتخابات اقتدار کشور را دستمایه جنگ رسانه ای صهیونیست ها نمی کند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات مرحله دوم به گونه ای مشارکت کنند که اقتدار موشکی و نظامی کشور دستمایه جنگ رسانه ای صهیونیست ها نشود.

علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات 21 اردیبهشت می تواند پشتوانه محکم برای اقتدار کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه تحولات هفته های اخیر به ویژه عملیات وعده صادق معادلات منطقه را تغییر داد، افزود: امروز نگاه ملت های دنیا به جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده است، ایران حیثیت رژیم صهیونیستی را در دنیا زیر سوال برد.

سلیمی با اشاره به اینکه اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات از مشارکتی که در 11 اسفند رقم خورد کمتر نیست، تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی هیچ راهی ندارد جز اینکه جنگ رسانه ای را دستمایه نجات خود از شکست نظامی و اطلاعاتی قرار دهد.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات مرحله دوم به گونه ای مشارکت کنند که اقتدار موشکی و نظامی کشور دستمایه جنگ رسانه ای صهیونیست ها نشود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه در مرحله دوم انتخابات هر کس رای بیشتر بیاورد به مجلس راه خواهد یافت، تاکید کرد: نماینده ای که با رای بیشتر راهی مجلس شود هم برای ایفای نقش نمایندگی پشتوانه قوی دارد و هم می تواند مجلس قوی و مقتدری را برای نظارت و قانون گذاری تشکیل دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه