اخبار داغ

پیروزی ایرانی پس از چندین سال دوری از آسیا؛

شطرنج شهرهای آسیا| پیروزی تیم مردان و زنان/ درخشش تیم‌های ایرانی در صدر اخبار روسیه

شطرنج شهرهای آسیا| پیروزی تیم مردان و زنان/ درخشش تیم‌های ایرانی در صدر اخبار روسیه
تیم های شطرنج امید مردان و زنان در دوم مسابقات خانتی مانسیسک روسیه به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم شطرنج امید در دور دوم پیکارهای شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه با حفظ نوار پیروزی‌ و با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شده و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی رسید و با نتیجه ۴ بر صفر حریف عراقی را شکست داد. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.
با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از این کشور که میزبانی مسابقات را برعهده دارد، تیم شطرنج امید با کسب 2 پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر رقبا در دو دور ابتدایی، هم‌اکنون با اقتدار صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.
در ادامه رقابتها تیم شطرنج امید زنان پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت و آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.
تیم شطرنج امید زنان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه