اخبار داغ

برگزاری چهل‌و‌یکمین نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

برگزاری چهل‌و‌یکمین نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
چهل‌و‌یکمین نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی با حضور علی‌نژاد عضو ایرانی این هیات رئیسه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) در شهر “جیانگ یئن” با حضور تمامی اعضا و به ریاست “گائو ژیدان” رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیات رئیسه برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تایید اعضا رسید.

سپس ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

 در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکا سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین گزارش‌هایی از سوی روسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تایید قرار گرفت.

در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با “گائو ژیدان” وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه