اخبار داغ

مدرس حوزه:

مبارزه با سیاه‌نمایی دشمن پیروی از مکتب شهداست

مبارزه با سیاه‌نمایی دشمن پیروی از مکتب شهداست
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بی‌اثر کردن شبهه‌افکنی‌ها و سیاه‌نمایی‌های دشمن یکی از ویژگی‌های مکتب جهاد و شهادت است گفت: مبارزه با شبهه‌های دشمن به معنای پیروی از مکتب شهیدان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری پنجشنبه شب در سی‌وسومین یادواره شهدای روستای فردو که در شبستان امام‌(ره) حرم حضرت معصومه‌(س) در قم برگزار شد با تبیین ویژگی‌های مکتب شهیدان خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی مکتب شهدا، اعتماد به خدا است.

وی در ادامه افزود: رزمندگان اسلام در تاریکی شب‌های عملیات، خود را به خدا سپردند، تکه تکه شدند ولی نام‌شان جاودانه شد.

وی بیان داشت: خیلی از افراد فریاد شهدا را می‌زنند اما بر خلاف سیره آنان عمل می‌کنند.

این مدرس حوزه علمیه دومین ویژگی مکتب جهاد و شهادت را اعتماد به ولی خدا عنوان کرد و گفت: تا زمانی که به خدا و ولی خدا اعتماد نداشته باشیم، پیروز نخواهیم شد.

حجت‌الاسلام ماندگی یادآور شد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به امام بزرگوارمان اعتماد کردیم و همه به صحنه آمدند، به همین علت بود که به پیروزی رسیدیم.

وی همچنین عامل پیروزی بر تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن را نیز اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: امروز هم آنچه که باعث پیروزی جبهه مقاومت در غزه و یمن و سوریه و لبنان و عراق شده، اعتماد به رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام ماندگاری مبارزه با شبهه‌ها را سومین ویژگی مکتب جهاد و شهادت ذکر کرد و بیان داشت: باید با شک و تردیدی که دشمن در دل‌ها می‌اندازد، مبارزه کنیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: امروز بالاترین دلیل بر حقانیت این انقلاب، این است که دشمن با این انقلاب مبارزه می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر ایستادگی پای ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: بالاترین دلیل حقانیت ولایت نیز این است که دشمن ولایت را هدف قرار داده، باید پای ولایت بایستیم.

ماندگاری با بیان این نکته که بالاترین دلیل حقانیت غزه، تلاش ابرقدرت‌ها برای زدن جبهه مقاومت است گفت: باید پای جبهه مقاومت ایستادگی کرده، هم دفاع و هم اعلام حضور کنیم.

حجت‌الاسلام ماندگاری در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه مکتب جهاد و شهادت با شبهه‌ افکنی‌های دشمن مبارزه می‌کند گفت: دشمنان در فضای مجازی و ماهواره و با فیلم‌ و سریال‌ و عکس‌هایشان می‌خواهند حرمت بین زن و مرد را بریزند.

وی اضافه کرد: دشمنان می‌گویند همه مردم ایران فقیر هستند، اما ما با وجود داشتن مشکل‌های اقتصادی، فقیر نیستیم.

ماندگاری با بیان این مطلب که قطعا زندگی یک عده‌ای تحت فشار است تصریح کرد: مراقب باشیم، حتی در صداوسیما و از زبان مبلغان بزرگوار نیز سیاه‌نمایی نکنیم.

وی یادآور شد: حرکت انقلاب اسلامی رو به جلو است، به ظهور نزدیک می‌شود، قطعا مشکل‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی نیز داریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه