اخبار داغ

تور جهانی تنیس جوانان| صعود ۸ تنیسور برتر به مرحله نیمه‌نهایی

تور جهانی تنیس جوانان| صعود ۸ تنیسور برتر به مرحله نیمه‌نهایی
نفرات برتر راه یافته به مرحله یک‌ چهارم نهایی مسابقات تور جهانی تنیس جوانان مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های تور جهانی جوانان که در زمین‌های تنیس آسایش مازندران در حال برگزاری است، تنیسورهای حاضر در جدول اصلی برای حضور در جمع ۸ تنیسور برتر به مصاف حریفان خود رفتند.

در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری، مانی کاردان، مهراد منصوری، دانیال مشتاقی‌فر، سام عطاران، کیارش حنیفی، پارسا ثمره و‌ سام پازوکی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی، آنیتا مهره‌کش، کیمیا ثاقب تهرانی، صبا خیرمنش، ملینا عباس‌زاده، هانا شعبانپور، مهرسا محمد رحیمی و هانا سلطانی با پیروزی برابر رقبای خود به جمع ۸ تنیسور برتر صعود کردند.  همچنین در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی، مانی کاردان -سام پازوکی، سام عطاران- سروش‌معدنیان و مهراد منصوری – بردیا شریفی و در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی، آیناز داوری – نماینده مولداوی، سارینا ‌داوری – زهرا ملک پور افشار و‌ بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

این مسابقات از اول اردیبهشت‌ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می‌رسد. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه