اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

صدور رتبه‌بندی 14500 نفر از فرهنگیان بوشهر

صدور رتبه‌بندی 14500 نفر از فرهنگیان بوشهر
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از رتبه‌بندی و صدور رتبه ۱۴هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی موحدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سپاس خبر»؛ ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری اظهار کرد: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در استان بوشهر به یک گفتمان تبدیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم ۱۳۰ نفر از دانش آموزان بوشهری برمبنای شاخص‌های تعیین شده انتخاب و تجلیل خواهند شد افزود: در این مدت رتبه‌بندی و صدور رتبه ۱۴هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته در استان بوشهر انجام شد.

وی از افزایش ۷ الی ۱۵ درصدی حقوق معلمان در این طرح خبر داد و گفت: درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران فرهنگی۱۷۳ ایثارگر در سال ۱۴۰۰ و ۴۵ ایثارگر در سال ۱۴۰۱ تبدیل وضعیت شدند که مجموعاً بالغ بر ۲۱۸ نفر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه جایگاه کنکور استان بوشهر از رتبه ۲۰ در سال ۱۴۰۲ به جایگاه ۱۳ رسیده است تصریح کرد: سند چشم‌انداز توسعه آموزش متوسطه این استان تصویب شده است و این سند نقشه راهی برای تحول حوزه آموزشی خواهد بود.

موحدی به فرسودگی ناوگان خودرویی اداره‌کل آموزش و پرورش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پس از ۱۵سال آموزش و پرورش استان توانست از محل فروش خودروهای فرسوده تعداد ۵۰ دستگاه خودرو با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان خریداری کند.

وی از اجرای طرح‌های روستا مرکزی و تجهیز مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر خبر داد و افزود: این طرح‌ها از طریق طرح‌های آلایندگی و کمک‌های شورای راهبردی منطقه انرژی پارس به ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افزایش ۲۵۰ درصدی درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان بوشهر در طی دو سال و کسب رتبه برتر کشور خبر داد و گفت: ۲۸۸ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و اداری از محل طرح‌های تملک دارایی استانی و نفت و گاز توزیع شده و همچنین تعمیرات فضاهای آموزشی به ارزش۱۹۱ میلیارد ریال طی سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ انجام گرفته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه