اخبار داغ

درخشش نمایندگان ایران در سگد؛

پاراکانو مسابقات قهرمانی جهان| صعود 4 پاروزن ایران به فینال مسابقات

پاراکانو مسابقات قهرمانی جهان| صعود 4 پاروزن ایران به فینال مسابقات
مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو امروز در روز دوم مسابقات در سگد مجارستان دنبال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو از دیروز ۲۰ اردیبهشت در سگد مجارستان آغاز شد.

شهلا بهروزی‌راد، اسلام جاهدی، سعید حسین‌پور و مسعود قیصری ورزشکاران ایران در این رقابت هستند که با هدایت احمدرضا طالبیان در مجارستان حضور دارند.

در نخستین روز این رقابتها اسلام جاهدی در کلاس VL2 به نیمه نهایی رسید.

در ادامه رقابت ها اسلام جاهدی در کلاس VL2 در گروه دوم دور نیمه‌نهایی با حریفانی از ایتالیا، پرتغال، اوکراین، انگلیس، تایلند، 2 قایقران از هند و یک نماینده فدراسیون جهانی رقابت کرد و با زمان ۱:۰۰.۲۹ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و به فینال B مسابقات صعود کرد. در این رقابت نمایندگان پرتغال، اوکراین و ایتالیا به ترتیب اول تا سوم شدند.

صعود حسین‌پور به فینال A ماده KL1

در ادامه رقابت ها سعید حسین‌پور در کلاس KL1 مردان در گروه اول دور مقدماتی با حریفانی از ایتالیا، ژاپن، پرتغال، اسپانیا، هند، قبرس و دو رقیب از کشور میزبان مجارستان رقابت کرد و با زمان ۴۹.۹۴ ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و مستقیما به فینال A مسابقات صعود کرد. در این رقابت نمایندگان برزیل و ایتالیا به ترتیب اول و سوم شدندـ

فینال A  این ماده فردا برگزار می‌شود. 

راهیابی بهروزی‌راد به نیمه‌نهایی KL3 زنان

در ادامه رقابت ها شهلا بهروزی‌راد در کلاس KL3 زنان در گروه سوم دور مقدماتی با حریفانی از استرالیا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و ژاپن رقابت کرد و با زمان۵۱.۹۹ ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به دور نیمه‌نهایی این رقابت ها راه یافت. در این رقابت نمایندگان انگلیس، آلمان و ایتالیا به ترتیب اول تا سوم شدند. 

دور نیمه‌نهایی این ماده فردا برگزار می‌شود. 

راهیابی قیصری به فینال KL3

در ادامه رقابت ها مسعود قیصری در کلاس KL3 مردان در گروه سوم دور مقدماتی با حریفانی از کره جنوبی، کانادا، ایتالیا، الجزایر، مجارستان، مصر و اسپانیا رقابت کرد و با زمان ۴۷.۳۸ ثانیه به عنوان قایق هفتم از خط عبور کرد و به دور نیمه‌نهایی این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان کره، الجزایر و ایتالیا به ترتیب اول تا سوم شدند. 

دور نیمه‌نهایی این ماده فردا برگزار می‌شود. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه