اخبار داغ

درخشش پاروزنان در سگد؛

پاراکانو قهرمانی جهان| بهروزی‌راد، جاهدی و حسین‌پور سهمیه پارالمپیک گرفتند

پاراکانو قهرمانی جهان| بهروزی‌راد، جاهدی و حسین‌پور سهمیه پارالمپیک گرفتند
در ادامه رقابتهای پاراکانو قهرمانی جهان 3 پاروزن ایران سهمیه پارالمپیک را قطعی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو شهلا بهروزی‌راد در مسابقه نیمه‌نهایی کلاس KL3 زنان با حریفان رو به رو شد. شهلا بهروزی‌راد در این رقابت در خط 3 مسابقه با نمایندگان هند، مجارستان، اسپانیا، ایتالیا، دو حریف از استرالیا و دو حریف از چین رو به رو شد و در پایان با زمان 50.96 ثانیه در پس از نمایندگان اسپانیا و ایتالیا در رده سوم قرار گرفت و راهی فینال A شد.

هشتمی بهروزی راد در کلاس KL3 زنان

در ادامه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو شهلا بهروزی‌راد در مسابقه فینال A کلاس KL3 زنان با حریفان رو به رو شد.

بهروزی‌راد در این رقابت در خط ۱ مسابقه با نمایندگان آلمان، اسپانیا، فرانسه، لهستان، ایتالیا، ازبکستان و دو حریف از انگلیس رو به رو شد و در پایان با زمان ۵۰.۳۵ ثانیه در رده هشتم قرار گرفت و سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد.

با کسب این سهمیه یک اتفاق تاریخی برای قایقرانی ایران رقم خورد و برای نخستین بار سهمیه‌های پاراکانوی ایران در پارالمپیک به عدد ۳ رسید.

قیصری حذف شد

در ادامه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو مسعود قیصری در مسابقه نیمه‌نهایی کلاس KL3 مردان با حریفان رو به رو شد. قیصری در این رقابت در خط 9 مسابقه با نمایندگان کره جنوبی، کانادا، لهستان، انگلیس، استرالیا، الجزایر و اوکراین رو به رو شد و در پایان با زمان 44.52 ثانیه هشتم شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

جاهدی سهمیه گرفت

در ادامه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو اسلام جاهدی در مسابقه فینال B کلاس VL2 مردان با حریفان رو به رو شد. جاهدی در این رقابت در خط ۶ مسابقه با نمایندگان ژاپن، جمهوری چک، انگلیس، مجارستان، آلمان، تایلند و نماینده فدراسیون جهانی رو به رو شد و در پایان با زمان ۵۵.۶۲ ثانیه در رده دوم قرار گرفت و در مجموع در رده دهم انتخابی قرار گرفت و سهمیه جهانی کلاس VL2 پارالمپیک پاریس را کسب کرد.

حسین پور با برنز کلاس KL1 سهمیه گرفت

در ادامه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو سعید حسین‌پور در مسابقه فینال A کلاس KL1 مردان با حریفان رو به رو شد.

حسین‌پور در این رقابت در خط ۳ مسابقه با نمایندگان چین، مجارستان، فرانسه، ایتالیا، پرتغال، اسپانیا و دو قایقران برزیل رو به رو شد و در پایان با زمان ۴۸.۴۲ ثانیه صاحب مدال برنز مسابقات شد و سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه