اخبار داغ

برنامه ریزی برای هفته های پایانی آزمون تیزهوشان!

برنامه ریزی برای هفته های پایانی آزمون تیزهوشان!
تحصیل در مدارس برتری، فرصتی ایده آل برای آن دسته از دانش آموزان و والدین است که وسواس خاصی در انتخاب مدرسه دارند و می‌خواند مسیر زندگی خود را هموارتر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تحصیل در مدارس برتری، فرصتی ایده آل برای آن دسته از دانش آموزان و والدین است که وسواس خاصی در انتخاب مدرسه دارند و می‌خواند مسیر زندگی خود را هموارتر کنند. با نزدیک شدن به آزمون تیزهوشان، موجی از ترس، همراه با نگرانی و استرس به سراغ دانش آموزان می‌آید که اگر نتوانید با آن مقابله کنید، می‌تواند روی آزمون شما نتیجه منفی داشته باشد. در این مطلب قصد داریم نکاتی را در رابطه با مدارس برتر به ویژه تیزهوشان با شما در میان بگذاریم و اهمیت تحصیل در این مدارس و نحوه قبولی در آزمون ورودی را به شما بگوییم. همچنین در رابطه با برنامه ریزی برای هفته‌های باقی مانده تا آزمون تیزهوشان نکات ارزشمندی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت و در انتها شما را با بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان آشنا خواهیم نمود؛ تا انتها با ما همراه باشید.

برنامه ریزی برای هفته های پایانی آزمون تیزهوشان!

آزمون استعداد‌های درخشان، دروازه ورود به تیزهوشان!

با توجه به تعداد بالای داوطلبان آزمون تیزهوشان، شانس قبولی دانش آموزان در این آزمون کم است! بنابراین کسانی که بتوانند در این آزمون نسبتا دشوار پذیرفته شوند، مسیر زندگی‌شان به کل تغییر خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که به جز مدارس تیزهوشان، مدارس برتر دیگری نیز وجود دارند که از نظر سطح علمی تقریبا با مدارس سمپاد برابری می‌کنند؛ مدارسی هچون انرژی اتمی، کمال، روشنگران، البرز، مفید، علامه طباطبایی و ... از جمله این مدارس هستند.

با توجه به شهریه بسیار سنگینی که مدارس غیرانتفاعی دارند، پیشنهاد ما به دانش آموزان این است که اولویت خود را قبولی در تیزهوشان بگذارید و در صورت عدم پذیرش به سراغ مدارس غیرانتفاعی و سپس نمونه دولتی بروند. همه این مدارس دارای آزمون ورودی و شرط معدل هستند و به همین دلیل از آن‌ها به عنوان دروازه‌ای برای ورود به مدارس برتر یاد می‌شود.

سهم مدارس برتر از نفرات برتر آزمون سراسری کنکور چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین مزایای مدارس برتر به ویژه مدارس تیزهوشان، کسب آمادگی کامل برای حضور در آزمون سراسری کنکور است. جالب است بدانید که طبق آمار رسمی منتشر شده از سوی سازمان سنجش و سمپاد، در سال‌های اخیر به طور میانگین بیش از 90% نفرات منتخب کنکور در مدارس تیزهوشان و غیرانتفاعی تحصیل داشته اند! اگر سازمان آموزش و پرورش فکری به حال این موضوع و مدارس عادی و دولتی نکند، به نظر می‌رسد که شکاف به وجود آمده بین این افراد بیشتر خواهد شد!

برنامه ریزی برای هفته های پایانی آزمون تیزهوشان، گام های نهایی برای یک جهش بزرگ!

با نزدیک شدن به آزمون سرنوشت ساز تیزهوشان، دغدغه و اضطراب داوطلبان افزایش می یابد. اما نگران نباشید! با برنامه ریزی درست و هوشمندانه می توانید در این رقابت نفس گیر سربلند بیرون بیایید. در این بخش به برخی از مهم‌ترین کارهایی که در جهت برنامه ریزی برای روزها و هفته های پایانی آزمون تیزهوشان به شما کمک می‌کند، اشاره کرده ایم.

1. مرور و جمع بندی

مرور و جمع بندی - برنامه ریزی برای هفته های پایانی آزمون تیزهوشان!

در هفته های پایانی، وقت آن است که به سراغ جمع بندی و مرور مطالب خوانده شده بروید. کتاب‌های درسی، جزوات آموزشی و نکات کلیدی را به دقت مرور کنید. از خلاصه نویسی و رسم نمودار برای تثبیت آموخته‌ها غافل نشوید. با توجه به اینکه تمامی سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نیمی از سوالات آزمون تیزهوشان نهم از بخش هوش و استعداد تحلیلی مطرح می‌شود، شرکت در دوره‌های هوش ششم و هوش و استعداد تحلیلی نهم برای شما مفید و موثر خواهد بود.

2. تست زنی و تمرین

تمرین و تست زنی یکی از مهم ترین ارکان موفقیت در آزمون تیزهوشان است. در این مرحله، تست‌های سال‌های گذشته و نمونه سوالات معتبر را به طور زمان دار حل کنید. به زمان بندی خود دقت کنید و نقاط قوت و ضعف تان را شناسایی نمایید.

3. رفع اشکال و آنالیز و تحلیل

پس از هر بار تست زنی، حتما به سراغ رفع اشکال بروید. علت غلط بودن پاسخ هایتان را تحلیل کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید.

4. مدیریت زمان

در آزمون تیزهوشان، مدیریت زمان از اهمیت بالایی برخوردار است. در حین تست زنی، به زمان پاسخگویی به هر سوال دقت کنید و از اتلاف وقت در سوالات دشوار خودداری نمایید.

5. حفظ روحیه

استرس و اضطراب می‌تواند عملکرد شما را در آزمون مختل کند. سعی کنید با تکنیک های آرامش سازی مانند تنفس عمیق و مدیتیشن، ذهن تان را آرام نگه دارید. به خودتان ایمان داشته باشید و با انگیزه به تلاش ادامه دهید.

شرکت در کلاس‌های آمادگی و آزمون شبیه ساز، راهکار نتیجه بخش برای قبولی!

شرکت در کلاس‌های آمادگی و آزمون شبیه ساز، راهکار نتیجه بخش برای قبولی! - برنامه ریزی برای هفته های پایانی آزمون تیزهوشان!

یکی از بهترین راهکار‌های قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر که می‌توان به آن اشاره نمود، شرکت در کلاس‌های آمادگی و آزمون‌های آزمایشی است. شما با ثبت نام و شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون مباحث مربوط را می‌آموزید و سپس با شرکت در آزمون آزمایشی تیزهوشان می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و تحلیل کرده و در جهت برطرف کردن نقاط ضعف خود تلاش کنید.

موسسه آموزشی موفقیت، همراه شما در مسیر موفقیت!

موسسه آموزشی موفقیت با سابقه درخشان در زمینه ی آموزش و قبولی دانش آموزان در آزمون تیزهوشان، می تواند در این مسیر یاری گر شما باشد. اساتید مجرب و متخصص این موسسه با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی، به شما در رسیدن به هدفتان کمک خواهند کرد. با برنامه ریزی دقیق، تلاش مستمر و همراهی موسسه آموزشی موفقیت، می توانید در آزمون تیزهوشان بدرخشید و به آرزوی خود برای تحصیل در مدارس برتر دست پیدا کنید.

شما می‌توانید با موسسه موفقیت، تخصصی‌ترین آموزشگاه تیزهوشان کشور، از طریق راه‌های ارتباطی زیر در ارتباط باشید.

شماره تلفن: 22891840-021 | 22871496-021 | 22878413-021 | 26720859-021 | 26720856-021

وب سایت: amoozeshcenter.com

جمع بندی

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد؛ در این مطلب به بررسی آزمون استعدادهای درخشان یا همان تیزهوشان پرداختیم و در رابطه با برنامه ریزی برای هفته های پایانی آزمون تیزهوشان با شما صحبت کردیم و بهترین راه قبولی در آزمون و تخصصی‌ترین آموزشگاه تیزهوشان کشور را به شما معرفی نمودیم. شما می‌توانید تجربیات و نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما و سایر مخاطبین سایت به اشتراک بگذارید.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه