اخبار داغ

تکذیب شایعات فضای مجازی؛

بازگشت «پادشاه» به اردوی تیم ملی کشتی آزاد؛ خبری از اعزام مشترک به مجارستان نیست

بازگشت «پادشاه» به اردوی تیم ملی کشتی آزاد؛ خبری از اعزام مشترک به مجارستان نیست
قهرمان 9 مداله کشتی آزاد المپیک و جهان پس از ماه‌ها غیبت، به اردوی تیم ملی ایران بازگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ حسن یزدانی، قهرمان 9 مداله کشتی آزاد المپیک و جهان که مدعی شماره یک دوبنده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی ایران در مسیر المپیک 2024 پاریس به حساب می‌آید، پس از ماه‌ها دوری از اردوهای تیم ملی به علت جراحی سنگین روی کتف آسیب‌دیده‌اش روز گذشته در خانه کشتی نور به اردوی تیم ملی بازگشت.

در شرایطی که یزدانی پیش از این تمرینات بازتوانی و بدن‌سازی را با قدرت انجام داده و از اوایل سال 1403 تمرینات مرور فن خود را با مهدی یگانه‌جعفری، کشتی‌گیر سابق وزن 70 کیلوگرم تیم ملی کشورمان آغاز و پی‌گیری کرده؛ با بازگشت به اردوی تیم ملی تمرینات خود را دنبال کرد و به احتمال زیاد در ادامه هم در اردوی تیم ملی حضور خواهد یافت.

اردوی تیم ملی تا 3 خرداد در شهرستان نور ادامه خواهد داشت و تمام مدعیان اوزان المپیکی کشورمان به همراه کامران قاسم‌پور که هنوز وضعیت نهایی او در راه المپیک یا مسابقات جهانی 2024 مشخص نیست، در این مرحله حضور دارند. البته که در راه تورنمنت پولیاک‌ایمره بوداپست مجارستان با توجه به شرایط ویژه حسن، حضور در اردوی تیم ملی برای وی الزامی نیست.

در این بین برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر تجدیدنظر کادرفنی تیم ملی در اعزام حسن یزدانی به تنهایی به تورنمنت پولیاک‌ایمره بوداپست مجارستان هم شنیده شده که از اساس اشتباه است و با تصمیم فدراسیون و کادر فنی، خبری از اعزام کامران قاسم‌پور به مجارستان همراه با یزدانی نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه