اخبار داغ

خوش‌خبر هرگز حاشیه نداشته؛

تقوی: ورود به زندگی شخصی افراد عرف نیست/ مرادی قطعاً در هفته اول لیگ ملت‌ها حضور نخواهد داشت

تقوی: ورود به زندگی شخصی افراد عرف نیست/ مرادی قطعاً در هفته اول لیگ ملت‌ها حضور نخواهد داشت
رئیس فدراسیون والیبال گفت: وحید مرادی قطعاً در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال حضور نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سیدمیلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال زنان در خانه والیبال اظهار داشت: نمی‌خواهم مقام بیاورید و دچار استرس شوید اما بردن باید ساده شود و جوری بازی کنید که بگویند حق شما بردن بود و از کنار تیم ملی بانوان ساده رد نشوند. وقتی مردان به لیگ ملت‌ها می‌روند همه پیگیر هستند و مردم از تیم بزرگسالان توقع بردن دارند و توقع بردن را باید در والیبال زنان ایجاد کنید و شما می توانید به چیزهای بزرگ فکر کنید و هدف خود را از توان خود بالاتر تصور کنید.

رئیس فدراسیون والیبال عنوان داشت: به این تیم امیدوارم. شما زمان خیلی طولانی در کنار هم نبودید ولی در کنار هم در زمان طولانی خواهید ماند و لیاقت شرکت در تورنمنت های طولانی را دارید و با این انگیزه که دارید خبرهای خوبی برای مردم خواهید داشت. نگاه ما به جوان‌سازی است و خیلی نباید توقع نتیجه داشت. تیم ملی والیبال زنان پیشرفت کرده است اما توقع ما بیشتر است و وقتی مردم پیشرفت را ببینند با نتیجه کنار می ایند. امیدوارم هدف گذاری را برای چهار تیم برتر اسیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: این اولین رویداد والیبال زنان در سال جدید است و تلاش می کنیم امسال در رویدادهای مختلف شرکت کنیم تا آمادگی لازم را کسب کنند و فرصت لازم را داریم تا تیم به پیشرفت برسد. به جد معتقدم که به باختن نباید عادت کنیم و باید باورِ بردن را نهادینه کنیم. بچه ها باید باور داشته باشند مانند پسران می توانند در جامعه الگوی برنده شدن باشند.

تقوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چرا مرادی در هفته اول همراه تیم ملی والیبال مردان نیست، گفت: درحال حاضر تیم ملی بزرگسالان پرتکاپو و با انگیزه دارد تلاش می کند و وقتی وحید مرادی به امارات رسید با من تماس گرفت و گفت این مشکل برایم رخ داده و ما هم سریع خوش خبر را فرستادیم. به نظر من خارج از عرف اجتماعی است وارد زندگی شخصی افراد شویم.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: قول می دهم موضوع شخصی است و امیدواریم سریع‌تر مشکلات وی حل شود. اینکه ما یک بزرگتری مثل نایب رییس فدراسیون که سرپرست فدراسیون بود را به عنوان مدیر تیم گذاشتیم نشان دهنده این است از نظر روانی ما به او اعتماد کردیم. سال گذشته مصطفی کارخانه را سرپرست تیم کردیم و در کنارش یک نفر دیگر را برای رسیدگی تیم گذاشتیم و منطقی این بود تا تیم را از حاشیه دور کند. خوش‌خبر جزو بهترین‌ها است و روابط خوب و تنگاتنگی بین خوش خبر و مرادی وجود داشت.

وی در پایان تاکید داشت: باید نگاه خود را عوض کنیم. اینکه در کنار خوش خبر آدم بزرگ تر گذاشتیم نقطه ضعف خوش خبر نیست و هیچ گاه وی حاشیه نداشت و برای مرادی و خوش خبر وظیفه ای تعیین کردیم و آن تیم با توجه به حواشی سال گذشته نیاز به افرادی داشت تا به تیم کمک کند. مرادی قطعا هفته اول حضور ندارد. دیشب با او حرف زدم و امیدوارم مشکل او برطرف شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه