اخبار داغ

متکی:

رئیسی از سپیده‌دم پذیرش دولت خود را وقف خدمت به مردم کرد

رئیسی از سپیده‌دم پذیرش دولت خود را وقف خدمت به مردم کرد
منتخب مجلس دوازدهم گفت: در جای جای میهن اسلامی مراسم دعا و نیایش برای سلامتی مسافران انقلاب برپا شده است و ما هم در قم و در جوار حرم حضرت معصومه (س) از خداوند بزرگ سلامت آقای رئیسی و سرنشینان بالگرد را خواستاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «منوچهر متکی» بامداد دوشنبه در واکنش به سانحه هوایی برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش، گفت: این سانحه جامعه را نگران کرد و در جای جای میهن اسلامی مراسم دعا و نیایش برای سلامتی مسافران انقلاب برپا شده است و ما هم در قم و در جوار حرم حضرت معصومه (س) از خداوند بزرگ سلامت آقای رئیسی و سرنشینان بالگرد را خواستاریم.

منتخب مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب درباره رئیس جمهور گفت: سختکوشی، پرتلاشی، خود را وقف ملت کردن و از سپیده‌دم پذیرش مسئولیت تاکنون، خستگی ناپذیر و سر از پا نشناختن در تلاش و خدمت بودن از ویژگی‌های رئیس جمهور است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند و به پاس همه خدمات ارزشمند در این شب عزیز سلامتی وی و همرانشان را از خداوند مسالت کردیم.

بالگرد آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود ظهر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت دچار سانحه شد.

نیروهای امدادی از همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شده و تا لحظه انتشار خبر مشغول تفحص هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه