اخبار داغ

امیرعبداللهیان مشکلات ما را حل می‌کرد؛

درویش: وجه تمایز شهید رئیسی از دیگران، مردمی بودن و برای مردم کار کردن بوده است

درویش: وجه تمایز شهید رئیسی از دیگران، مردمی بودن و برای مردم کار کردن بوده است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آن‌ چیزی که آقای رئیسی را متمایز از دیگران می‌کرد، مردمی بودن، با مردم بودن و برای مردم کار کردن بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون شخصیت آیت‌الله شهید سیدابراهیم رئیسی اظهار داشت: آن‌ چیزی که آقای رئیسی را متمایز از دیگران می‌کرد، مردمی بودن، با مردم بودن و برای مردم کار کردن بود. در دسترس‌ترین مسئول ایران بودند و من چند بار توفیق داشتم خدمتشان برسم و کاملا در خدمت مردم بودند. خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس با دولت سیزدهم به نتیجه رسید و دل‌نگرانی‌های ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار دو تیم برطرف شد. پیش از این همه وعده می دادند اما در این دولت خصوصی سازی محقق شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره سایر شهدای سانحه بالگرد گفت: چند بار برای مشکلاتی به خاطر تحریم‌ها داشتیم، خدمت امیرعبداللهیان رسیدیم و حتی برای برون رفت از این وضعیت به ما راهکار می‌دادند. با آغوش باز ما را می‌پذیرفتند و مشکلاتی که برای مربیان و بازیکنان وجود داشت را مثل یک هوادار حل می‌کردند. شهید مالک رحمتی هم ادامه کار آقای حسین قربان‌زاده را در سازمان خصوصی‌سازی انجام دادند و در جلسه دوم برخوردشان طوری بود که انگار عضو ششم هیئت مدیره هستند. حتی وقتی به استانداری آذربایجان شرقی رفتند، کارهای فوتبال را پیگیری می‌کردند. بهترین چیز برای برای این عزیزان شهادت در راه خدمت بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه