اخبار داغ

هر جا بودند ما هم بودیم؛

دبیر: رئیسی به ورزش نگاه ویژه‌ای داشت/ نام امیرعبداللهیان فراموش نشود

دبیر: رئیسی به ورزش نگاه ویژه‌ای داشت/ نام امیرعبداللهیان فراموش نشود
رئیس فدراسیون کشتی گفت: شهید رئیسی به ورزش نگاهی ویژه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی پیرامون شخصیت آیت‌الله شهید سیدابراهیم رئیسی اظهار داشت: آشنایی من با آقای رئیسی برمی گردد به سال۸۴-۸۳ در مراسمی که آقای شاهرودی داشتند با ایشان آشنا شدم. هرجا بودند ما هم بودیم. در آستان ارتباطمان بیشتر شد در قوه قضاییه همین‌طور و در ریاست جمهوری که دیدارها مداوم شد. با ایشان زیاد صحبت کردم. یک حرفهایی به من‌زدند که نمی‌شود، گفت. در این دو روزه تمام حرف‌هایی که ایشان زده بود دیدم. بماند بین من و خدا، خدارحمتشان کند مشکلات کشتی را از طریق سیدمهدی پیگیری می‌کردیم.

وی در ادامه بیان داشت: حسین امیرعبداللهیان هم از همه ظرفیت استفاده می‌کرد. در یک جلسه پیشنهادی در حضور همه روسای فدراسیون دادم و ایشان دستور داد و قانون شد. گفتم همانطور که سفرا را در خارج تحویل می گیرند ورزشکاران را هم تحویل بگیرند چون سفیر ایران هستند و ایشان خیلی زود انجام دادند. در این نزدیک سه سال که ایشان بود جز یک سفر که نشد تمام سفرها نشد که ما ویزا نگیریم.

رئیس فدراسیون کشتی یادآور شد: جناب رئیسی خودشان کشتی را مستقیم دنبال می کردند. معاونین شان می دانند ایشان چه کارهایی برای کشتی کردند. امیدوارم هرجا مراسمی برای جناب رئیسی بگیرند آقای امیرعبداللهیان فراموش نشود. از دوستان تبریزی هم می خواهم حاج آقای آل هاشم را فراموش نکنند. آقای مالک هم ما در آستان با ایشان همکاری کردیم. من فکر می‌کنم این عزیزان که در هلیکوپتر شهید شدند گلچین شده بودند. دکتر مالک تمام خادم شدن ورزشکاران را انجام می دادند یا مراسمی که بود با ایشان هماهنگ می کردیم. ارتباط خوب ما با آستان از طریق دکتر مالکی بود.

دبیر ادامه داد: آقای سیدمهدی موسوی هم بچه محل ما در شاه عبدالعظیم است. ایشان جوانی تکواندو کار بود. شب قبل از شهادتش با ایشان راجع به کشتی صحبت کردم. ایشان دنبال می کرد. خدا رحمتش کند. یک خاطره مربوط به دیروز است. نامه ای بود می خواستم بدهم خدمت جناب رئیسی، سید گفت بدهید به یکی بیاورد. من به یک راننده دادم نامه را و سید راننده که نامه را برده بود به دفتر خودش برده و پذیرایی کرده بود و امروز این راننده ما برایشان گریه می‌کرد. می گفت چقدر ایشان مخلص بود. یک جاهایی از دست آقای رئیسی گریه می کرد. می گفت بین مردم رفتن خطرناک است گاهی اما ایشان می‌دوید و می رفت بین مردم. آقا سید استاد اخلاق و مخلص بود. امیدوارم ما بتوانیم راه حق را پیدا کنیم. حق را از ناحق تشخیص دادن خیلی مهم است. امیدوارم چشم من برای تشخیص حق از باطل باز شود. امیدوارم چهارشنبه که در تهران مراسم هست حضور میلیونی باشد.

دبیر با اشاره به اینکه ما در جلسه آخر که با حاج آقا داشتم در مورد جوایز بچه ها به حاج آقا گفتم ایشان به من گفت دنبال کن ما این را افزایش بدهیم، گفت: در همان جلسه آقای رنگرز پیشنهادی داد درباره ماده ۲۷ همانجا آقای رئیسی موافقت کردند. نگاه ویژه داشت. ایشان قول داده بود وزیر ورزش را از ورزشی بگذارد و به آن عمل کرد. آنقدر ایشان با معرفت بود آقای سجادی که استعفا داد هر بار با ورزشی‌ها صحبت کرد از آقای سجادی صحبت کرد. خیلی بزرگواری می‌خواهد. اول همیشه از آقای سجادی نام برد. امیدوارم کاروان ما در المپیک پرچم مقدس کشورمان را بالا ببرد و دل این عزیزان و مردم را شاد کند. آقای رئیسی یک چیزی را به ما یاد داد. خیلی حرف‌ها زدند به ایشان اما ایشان با کار جواب داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه