اخبار داغ

مدرس حوزه علمیه اهل‌سنت:

شهید آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی سید محرومان بود

شهید آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی سید محرومان بود
مدرس حوزه علمیه اهل‌سنت گفت: شهید رئیسی با حضور خود در مناطق محروم از جمله حاشیه شهر چابهار به‌خوبی نشان داد که به چه میزان به محرومین توجه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ به نقل از پایگاه خبری «عصرهامون» مولوی داوود احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی از همان زمانی که فارغ‌التحصیل شد و عمامه روحانیت خود را بست شروع به خدمت به مردم کرد و در آستان قدس رضوی خادم‌الحرمین شد و بین مردم آن دیار محبوب شد.
 
 وی افزود: ایشان در قوه قضاییه کارهایی که قبلاً سابقه نداشته انجام دادند و باید به شفافیت گفته شود وقتی ایشان از طرف مردم انتخاب شدند و قدم به ریاست‌جمهوری گذاشتند خود را خادم مردم دانستند و از همان زمانی که سکان ریاست‌جمهوری را به عهده گرفتند تا شهادتشان در حال انجام کارهای مردم بودند حتی قبل از شهادت برای افتتاح سدی رفته بودند و سانحه سقوط بالگَرد رخ داد و ایشان و همراهانشان به‌خاطر کار مردم شهید شدند.
 
 مولوی داوود احمدی مقدم تصریح کرد: ایشان برای رفع مشکلات و معضلات تلاش کردند بنده متولد ۱۳۴۷ هستم و در هر انتخابات از ریاست‌جمهوری گرفته تا مجلس از نزدیک اخبار را گوش می‌کردم و می‌دیدم تنها رئیس‌جمهوری که در نخلستان خوزستان در گرمای شدید می‌رود و به حرف و درد مردم گوش می‌دهد ایشان بودند.
 
 وی ادامه داد: ایشان تنها رئیس‌جمهوری بودند که به حاشیه شهر چابهار از جمله کمب و میرآباد رفتند و از نزدیک مردم را ملاقات کردند و به صحبت مردم گوش دادند.
 
 مولوی احمدی مقدم خاطرنشان کرد: وقتی اسرائیل مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشید اولین کشوری که از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد ایران بود.
 
 وی اظهار کرد: تازمانی که رهبری عظیم‌الشأن که سایه‌شان مستدام باد، رهبری می‌کند دولتمردان که در این سه سال نشان دادند که انسان‌های مخلصی هستند و بی‌وقفه کار می‌کنند در کشور ایران هیچ خللی وارد نخواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه