اخبار داغ

سارقان خودروهای پراید در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سارقان خودروهای پراید در شاهین‌شهر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارق خودروهای پراید و سارقان منازل خالی از سکنه این شهرستان در ۲ عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ هادی کیان‌مهر روز سه‌شنبه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای پراید مدل پایین در مناطق مختلف شاهین شهر، بررسی این موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، سارق که یکی از افراد سابقه‌دار شهرستان بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و در حین گشت‌زنی ماموران یگان امداد در حالی که سوار بر یک دستگاه پراید مسروقه بود، دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه پراید مسروقه دیگر در بازرسی از مخفیگاه سارق گفت: این سارق خودروهای پراید مدل پایین را که فاقد سیستم ضدسرقت و تجهیزات بازدارنده بودند سرقت و پس از باز کردن قطعات با ارزش آن، در حومه شهر رها می‌کرد که در ادامه به هفت فقره سرقت خودروی پراید از مناطق مختلف شاهین شهر اعتراف کرد .

سرهنگ کیان مهر با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست که با عمل به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در باره حفاظت از وسایل نقلیه خود با استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب شامل قفل فرمان و پدال و دزدگیر، سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارند.

وی همچنین از دستگیری سه سارقی که اقدام به سرقت اموال موجود در منازل خالی از سکنه این شهرستان می کردند، خبر داد و گفت: سارقان به پنج فقره سرقت اعتراف کردند.

وی یادآور شد: این سه سارق در حالی که بوسیله اره آهن‌بُر در حال بریدن نرده‌های آهنی و حفاظ‌های درب و پنجره‌های یک ساختمان خالی بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان مقادیر زیادی آهن‌آلات مسروقه کشف شد.

سرهنگ کیان مهر خاطرنشان کرد: این سارقان سابقه‌دار، بتازگی بوسیله یک دستگاه وانت با پرسه‌زنی در سطح شهر، منازل ویلایی متروک و خالی از سکنه را شناسایی و در فرصتی مناسب با ورود به محل اقدام به سرقت نرده‌های فلزی و درب و پنجره آنها می‌کردند.

شهرستان شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه