اخبار داغ

نماینده مجلس:

حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نماد وحدت ملت ایران است

حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نماد وحدت ملت ایران است
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور میلیونی اقشار مختلف مردم استان در مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز، گفت: این حضور نماد وحدت ملت ایران در قدردانی از مسوولان زحمتکش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقری بنابی»، روز سه شنبه افزود: حضور گسترده مردم در تشییع شهدای خدمت به گونه ای بود که در چندین سال گذشته بی نظیر بود و از انقلاب تاکنون جزو تشییع های کم نظیر به حساب می آید.

آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، امیرعبداللهیان و مالک رحمتی از مسوولان خدمتگزار، تلاشگر و زحمتکش کشور و استان بودند که تا آخرین لحظه عمر خود در راه خدمت به مردم تلاش کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران قدرشناس هستند، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی و تبریز نیز امروز با حضور میلیونی در مراسم تشییع از تلاش های این شهدا به عنوان خادمان ملت قدردانی کردند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مراسم از تمام گروه ها و جناح ها حضور یافته بودند تا نشان دهند که در کلیت نظام و قدردانی از خدمتگزاران ملت با هم وحدت و همبستگی داشته و در کنار هم قرار دارند.

حجت الاسلام باقری بنابی، با اشاره به خصوصیت و ویژگی های خاص آیت الله آل هاشم، ادامه داد: وی وقتی از سوی رهبر معظم انقلاب به امامت جمعه تبریز منصوب شد، با بهره گیری از ویژگی مردمی بودن و خوش رویی خود در دل مردم این خطه حتی مردم سایر نقاط کشور جا گرفت و امیدواری به آینده را در بین مردم استان پررنگ تر کرد.

وی یادآور شد: تمام گروه ها و جناح ها با آیت الله آل هاشم ارتباط خوبی داشته و با وی همدل بودند و حتی کسانی که با نظام فاصله داشتند، با دیدن اخلاق نیکو و رفتار انسان دوستانه وی، جذب نظام و این شهید می شدند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله آل هاشم نماد وحدت در استان بود، گفت: آیت الله رئیسی نیز خادم ملت بود و تا آخرین لحظه زندگی خود، برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

حجت الاسلام باقری بنابی، با تاکید بر اینکه جبران فقدان شهدای خدمت در کشور ما بسیار سخت خواهد شد، افزود: وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی نیز از خدمتگزاران پرتلاش و صدیق ملت بودند و در این راه به شهادت رسیدند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه