اخبار داغ

عزایی به وسعت یک جهان؛

پیام تسلیت اهالی ورزش در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان؛ شهید راه خدمت+عکس

پیام تسلیت اهالی ورزش در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان؛ شهید راه خدمت+عکس
اهالی ورزش با ارسال پیام‌هایی، سانحه شهادت آیت‌الله سیدابراهیمی رئیسی و تیم همراهان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به همراه همراهان‌شان در حادثه سقوط بالگرد در ارتفاعات ورزقان، اهالی ورزش، سازمان‌ها، باشگاه ها، افراد شاخص و فدراسیون‌های ورزشی بیانیه و پیام تسلیت صادر کردند.

اهدای مدال ملی‌پوش ژیمناستیک به رئیس‌جمهور شهید 

ابوالفضل نیکخو ملی‌پوش تیم ژیمناستیک در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان که در مازندران برگزار شد، مدال آسیایی خود را به رئیس‌جمهور مردمی و شهید راه خدمت اهدا کرد. در این مراسم، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نوبخت فرماندار مرکز استان و مسئولان استانی حضور داشتند.

پیام تسلیت فدراسیون کاراته آسیا در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

فدراسیون کاراته آسیا در پیامی خطاب به وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون کاراته شهادت دکتر رئیسی رئیس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت. 

در بخشی از نامه ارسالی ژنرال ناصر الرزوقی رئیس فدراسیون کاراته آسیا آمده است:

“با اندوه عمیق از طرف فدراسیون کاراته آسیا این حادثه ناگوار را به ملت ایران تسلیت می گویم. در این ایام سوگواری فکر و دعای ما با خانواده و دوستان رئیس جمهور فقید ایران است. همدردی صمیمانه ما را پذیرا باشید، باشد که یاد او همچنان برای همه ما الهام بخش باشد."

تسلیت رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به مردم ایران 

محمد جلود  رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پیامی  به سجاد انوشیروانی؛ شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

در پیام جلود آمده است:

برادر ارجمندم، جناب اقای دکتر انوشیروانی، 

شهادت آقای رییسی، رییس جمهور محترم ایران در سانحه اخیر را به شما و مردم ایران به ویژه خانواده وزنه‌برداری تسلیت می گویم. 

همدلی و مهربانی فارغ از نژاد و زبان، جزو اصول و آرمان‌های ورزش است. 

این همدلی بیش از پیش در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اهمیت دارد. برای شما آرزوی موفقیت دارم

محمد جلود - رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری

پیام رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی رفتینگ در‌ پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

دنیلو بارماز رئیس فدراسیون جهانی رفتینگ در پیامی خطاب به رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در رابطه با شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان نوشت:

«رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای علیرضا سهرابیان

از صمیم قلب به شما و تمام مردم ایران برای ضایعه سنگینی که بر کشور شما وارد شده است تسلیت می‌گویم. من مطمئن هستم که کشور شما می‌تواند اندوه اسفناک این رویداد را پشت سر بگذارد.

دنیلو بارماز - رئیس فدراسیون جهانی رفتینگ WRF»

پیام تسلیت فدراسیون جهانی کاراته در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

فدراسیون جهانی کاراته امروز چهارشنبه دوم خردادماه در پیامی خطاب به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته شهادت دکتر رئیسی رئیس جمهور و همراهان وی را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت. 

در نامه ارسالی آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته آمده است:

“فدراسیون جهانی کاراته درگذشت رئیس جمهور ایران را در حادثه تلخ سقوط بالگرد صمیمانه تسلیت می گوید. ایشان همواره از حامیان جدی رشته ورزشی کاراته در ایران بودند. همچنین درگذشت وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه رئیس جمهور را نیز تسلیت می گوئیم و مراتب همدردی خود را با خانواده این عزیزان و تمام مردم ایران اعلام می داریم."

پیام تسلیت رییس فدراسیون هندبال عراق به علیرضا پاکدل در پی شهادت رییس جمهور و همراهان خدمتگزارش

فدراسیون هندبال عراق با ارسال نامه رسمی شهادت رییس جمهور و همراهان را به رییس فدراسیون ایران تسلیت گفت: 

"در متن نامه آمده است:

جناب آقای دکتر پاکدل رییس محترم فدراسیون هندبال ایران 
با ابراز همدردی فراوان و تاثر ، ضایعه درگذشت رییس جمهور محبوب کشورتان در حادثه تلخی که اتفاق افتاد را از طرف فدراسیون هندبال عراق و‌مردم کشورمان تسلیت گفته و برای ایشان طلب مغفرت و آمرزش داریم و تاکید میکنیم که مردم عراق و ایران اتحادی ناگسستنی دارند.
با احترام 
دکتر احمد ریاض
رییس فدراسیون هندبال عراق"

رئیس اتحادیه جودو آسیا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

* رئیس اتحادیه جودو آسیا طی تماس تلفنی با میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان، حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه وی و شهادت این عزیزان را تسلیت گفت.

سکوت یک دقیقه‌ای در تمرین تیم فوتبال استقلال به پاس‌داشت حرمت شهیدان خدمت

ابراز تأسف و ناراحتی مدیریت و اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در صفحات شخصی شان به خاطر شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه بالگرد ریاست جمهوری

تسلیت محسن اولادقباد بهترین بازیکن فوتسال آسیا به مردم ایران در پی شهادت رییس‌جمهور و تیم همراه

تسلیت سیدمهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی پس از شهادت رییس‌جمهور

استوری محمدرضا سنگ‌سفیدی، بازیکن تیم ملی فوتسال به یاد انگشتری رییس‌جمهور شهید

پیام تسلیت شادی پریدر اولین استاد بزرگ شطرنج زنان ایران و سرپرست فدراسیون شطرنج درپی شهادت رئیس جمهور

تسلیت امیر سرتیپ دوم حسین امیدی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش

امیر سرتیپ دوم حسین امیدی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان پیام تسلیتی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ‎

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور محترم، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و ریاست اسبق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، استاندار آذربایجان شرقی و همچنین عروج ملکوتی خلبانان و متخصص فنی آشیانه جمهوری اسلامی ایران، غمی بزرگ و عمیق بر دل‌های ما نشاند. آیت‌الله رئیسی (ره)، به عنوان خادم آستان حضرت امام رضا(ع) با قلبی رئوف، نیتی صادقانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی و روحیه جهادگرانه همواره برای حل مشکلات مردم بویژه نقاط دوردست و کمتر برخوردار تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند. شهادت ایشان در راه خدمت به این مرز و بوم، والاترین درجه‌ای است که هر انسان مومنی به آن می‌رسد. از درگاه ایزد منان، طول عمر با عزت برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، آرامش و رحمت و علو درجات برای سید الشهدای خدمت و شهدای همراه ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و مردم عزیز و قدردان ایران آرزومندم.»

تسلیت اینستاگرامی محمدرضا آزادی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پی شهادت رییس‌جمهور و همراهان

«شهادت؛ اجر خدمت» توصیف سامان فلاح مدافع تیم ملی فوتبال ایران از خدمات رییس‌جمهور شهید و همراهان

استوری امین حزباوی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و مدافع السد قطر به مناسبت شهادت رییس جمهور و دیگر شهدای خدمت

تسلیت حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال به مردم ایران در پی شهادت رییس‌جمهور و همراهان

پیام تسلیت باشگاه استیل آذین

آیت‌الله رئیسی و همراهانشان پس از آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد. آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و آقای مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسئول فنی نیز جزو شهدای این سانحه بودند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه