اخبار داغ

ملی پوش کاراته:

مردمی‌بودن از خصوصیات بارز شهید رئیسی بود

مردمی‌بودن از خصوصیات بارز شهید رئیسی بود
ملی پوش کاراته گفت: مردمی بودن رئیس جمهور شهید ایشان را محبوب کرد لذا ارتباط مستقیم ایشان با مردم و شنیدن صحبت‌هایشان دلگرمی بسیاری به جامعه می‌داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد فرازمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور شهید دکتر ابراهیم رئیسی گفت: در سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب کشور و هیئت همراه ایشان به شهادت رسیدند که دل همه مردم را به لرزه در آورد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور مردمی و خدوم، شهید ابراهیم رئیسی در همه امور کشور با دقت و جدیت پیگیری می‌کرد و تا اجراء پروژه و تا پایان پروژه چند مرحله بازدید میدانی می‌کرد.

ملی پوش کاراته عنوان کرد: رئیس جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود در خدمت‌رسانی به مردم فدا کرد.

فرازمهر در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه ورزش توسط رئیس جمهور شهید ابراهیم رئیسی افزود: ایشان با ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران طی چندین مرحله همایش و تجلیل و پرداخت جایزه عقب افتاده ورزشکاران نقطه قوت را به ورزشکاران داد که این دولت یک نگاه ویژه‌ای به تمام اقشار جامعه مخصوصاً ورزشکاران دارد.

وی تصریح کرد: دستاوردهای مهمی در حوزه ورزش در دولت شهید رئیسی به دست آمد که بسیار چشم‌گیر بود ایشان علاوه بر این که مسئول خادمین ولی‌نعمت مردم ایران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بودند خادم واقعی ملت شریف ایران هم بودند و با دل و جان پیگیر امورات مستضعفین جامعه بود.

ملی پوش کاراته اظهار کرد: مردمی بودن رئیس جمهور شهید ایشان را محبوب کرد لذا ارتباط مستقیم ایشان با مردم و شنیدن صحبت‌هایشان دلگرمی بسیاری به جامعه می‌داد زیرا ایشان چندین مرحله تذکر به تیم حفاظت خود داده‌اند که با مردم محترم رفتار کنید.

فرازمهر گفت: ایشان علاوه بر ارتباط مستقیم با امور داخل کشور ارتباط و روابط بین‌الملل را تقویت و برقرار کرد که با مدیریت شهید عبدالهیان که همراه ایشان در سانحه هوای به شهادت رسیدند انجام می‌شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه