اخبار داغ

توصیف سرمربی تیم ملی والیبال زنان از شکست هند؛

بلوری زاده: ضریب اشتباهات فردی بازیکنان ایران بالا بود

بلوری زاده: ضریب اشتباهات فردی بازیکنان ایران بالا بود
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم و ضریب اشتباهات فردی‌ بازیکنان در دیدار مقابل هند بالا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران نتیجه اولین دیدار خود در سومین دوره رقابت‌های چلنج کاپ زنان آسیا را به هند واگذار کرد.

پدیده بلوری زاده سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران درباره این دیدار اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی هند از تجربه بیشتری نسبت به تیم ایران برخوردارند، آن‌ها از سال گذشته در تورنمنت‌های بین المللی زیادی شرکت کردند، اما تمرینات آماده سازی تیم ملی ایران به کمتر از 20 روز تمرین مشترک محدود می‌شود و تنها بازی‌های تدارکاتی‌مان نیز دو دیدار دوستانه با تیم نوجوانان و یک تیم باشگاهی بود.

بلوری زاده تصریح کرد: اگرچه تصور نمایش بهتری از بازیکنانم داشتم اما با در نظر گرفتن این شرایط، کسب نتیجه بهتر انتظار بالایی به حساب می‌آمد.

وی با اشاره به ناهماهنگی بازیکنان تیم ایران گفت: رقابت برابر هند را خوب آغاز کردیم ولی در میانه راه بازی از دست بازیکنانم خارج شد. ناگفته نماند که شاگردانم در شرایط روحی و روانی خوبی نیستند. بروز سانحه هوایی و شهادت رئیس جمهوری کشورمان روی شرایط روحی و روانی بازیکنانم تاثیر منفی گذاشته است.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان با اشاره به بالا‌بودن ضریب اشتباهات فردی بازیکنان تیم ایران ادامه داد: به اشتباهات خودمان باختیم. در دیدار با تیم هند، ضریب خطای فردی‌مان چه در بخش تصمیمات کادرفنی و چه در بخش بازیکنان بالا بود. واقعیت این است که آن‌چه در تمرین شاهدش بودم را در زمین از بازیکنانم ندیدم.

بلوری زاده با اذعان به وجود ناهماهنگی در بین بازیکنان تیم ایران، گفت: به هرحال تعدادی از بازیکنان‌مان کم‌تجربه هستند و برخلاف تصورمان هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. در طی دیدار امروز بارها شاهد بودیم که برای نجات یک توپ، چندین بازیکن بایکدیگر برخورد می‌کردند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این ایرادات رفع شود چرا که مشخص است وقتی بازیکنانم چندین امتیاز پشت سرهم می‌گیرند، توانایی انجام یک نماش خوب و کسب پیروزی را دارند. فردا استراحت می‌کنیم و سپس به مصاف تیم چین تایپه خواهیم رفت. در پایان لازم می‌دانم از مردم عذرخواهی کنم امیدوارم در دیدارهای بعدی، با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه