اخبار داغ

قرعه کشی انجام شد؛

تنیس روی میز جوانان قهرمانی آسیای میانه| پینگ پنگ بازان ایران حریفان خود را شناختند

تنیس روی میز جوانان قهرمانی آسیای میانه| پینگ پنگ بازان ایران حریفان خود را شناختند
دختران و پسران پینگ پنگ ایران از جمعه کار خود را در مسابقات تنیس روی میز جوانان آسیای میانه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرعه کشی بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جوانان آسیای میانه در قزاقستان انجام شد و نمایندگان تنیس روی میز کشورمان از روز جمعه ۴ خرداد با حریفان خود روبرو خواهند شد.

در اولین دیدار، تیم ملی جوانان پسر کشورمان  در روز جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت تهران با ترکمنستان دیدار خواهد داشت و در بازی دوم از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت کشورمان با ازبکستان روبرو خواهند شد.

این مسابقات در روز شنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح  با رویارویی تیم کشورمان در مصاف با قزاقستان پیگیری خواهد شد .

تیم ملی جوانان پسر کشورمان در روز یکشنبه به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

در بخش بانوان نیز تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود در روز نخست از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران به جدال با قزاقستان خواهد رفت.

 

و در دیگر دیدار در روز دوم  از ساعت ۱۲:۳۰ در برابر ازبکستان صف آرایی خواهد کرد.

دختران کشورمان در روز یکشنبه از ساعت۸:۳۰ صبح به وقت ایران در مقابل قرقیزستان قرار خواهند گرفت.

تیم ملی جوانان پسر کشورمان متشکل از نوید شمس،امیرمهدی کشاورزی، سامران کریمی و محمدرضا نشاطی با هدایت میعاد مکیف و تیم ملی دختران کشورمان متشکل از الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی،فاطمه یاری و وانیا یاوری با سرمربیگری نسیم رنجبر در این رقابت‌ها حاضر می باشد.
سرپرستی تیم اعزامی کشورمان برعهده علی حدادگر می باشد.

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیای میانه از ۴ لغایت ۶ خرداد با حضور تیم های ایران، ترکمنستان، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان در دو بخش پسران و دختران به میزبان آلماتی قزاقستان در حال برگزاریست .

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه