اخبار داغ

ایران سیاهپوش شهدای خدمت؛

پیام تسلیت اهالی ورزش در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان؛ سوگ بی پایان+عکس

پیام تسلیت اهالی ورزش در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان؛ سوگ بی پایان+عکس
اهالی ورزش با ارسال پیام‌هایی، سانحه شهادت آیت‌الله سیدابراهیمی رئیسی و تیم همراهان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به همراه همراهان‌شان در حادثه سقوط بالگرد در ارتفاعات ورزقان، اهالی ورزش، سازمان‌ها، باشگاه ها، افراد شاخص و فدراسیون‌های ورزشی  در داخل و خارج کشور بیانیه و پیام تسلیت صادر کردند.

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال پیامی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

دکتر «چو» رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال پیامی به تهران شهادت دکتر رئیسی، رئیس جمهور، وزیر امورخارجه و همراهان  را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

فدراسیون  تکواندو  امروز پنجشنبه سوم خردادماه پیامی از فدراسیون جهانی مبنی بر تسلیت رئیس فدراسیون جهانی  دریافت کرد. در پیام دکتر «چانگ وون چو» خطاب به مسئولان ورزش کشور و فدراسیون تکواندو آمده است؛  
 
از شنیدن خبر حادثه برای دکتر رئیسی، رئیس جمهور ایران، دکتر امیرعبدالهیان وزیر امور خارجی و تنی چند از مسئولان ایران بسیار متاثر شدم. در جلساتی که با هادی ساعی رئیس  و دیگر مسئولان فدراسیون تکواندو ‌ ایران داشتم از توجه ویژه ایشان به قهرمانان و ورزشکاران و همچنین خدمات گسترده وی به ورزش مطلع شدم. از دست دادن چنین مرد بزرگی  بسیار جای تاسف دارد. از صمیم قلب با ورزشکاران، مسئولان  ورزش و مردم ایران ابراز همدردی کرده و تسلیت عرض می کنم.

دکتر چانگ وون چو
رئیس فدراسیون جهانی تکواندو

واکنش امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال به وداع مردم با «شهید جمهور»

پیام های تسلیت فدراسیون های کشتی کشورها به فدراسیون کشتی ایران

فدراسیون های کشتی کشورها با ارسال پیام تسلیت به فدراسیون کشتی ایران شهادت دکتر آیت اله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی در سانحه بالگرد را به مردم ایران تسلیت گفتند.

فدراسیون های کشتی روسیه، عراق، لبنان، ارمنستان، ترکمنستان، سوریه، فلسطین و تونس با ارسال پیام هایی شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان وی در سانحه بالگرد را به مردم و جامعه کشتی ایران تسلیت گفتند.

پیام تسلیت رییس کنفدراسیون موتورسواری آسیا

استفان مکی کاراپیت رییس کنفدراسیون موتورسواری آسیا طی پیامی به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ایران شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت استفان مکی کاراپیت آمده است:

آقای کیومرث هاشمی عزیز

وزیر ورزش و جوانان ایران 

به نمایندگی از کل خانواده (کنفدراسیون موتورسواری آسیا)  FIM درگذشت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان آنها را در پی یک سانحه غم انگیز به مردم ایران تسلیت عرض می کنیم. 

از خداوند متعال برای ایشان آرامش ابدی عنایت فرماید و با خانواده محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض می نماییم. 

استفان مکی کاراپیت - رئیس FIM آسیا

مدیرعامل و مربی تراکتور در منزل شهید خدمت

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه به همراه محمد نصرتی مربی تیم با حضور در منزل شهید امیر سرتیپ دوم خلبان سیدطاهر مصطفوی، پیام تسلیت باشگاه و اعضای تیم تراکتور را به خانواده‌ آن شهید بزرگوار ابلاغ کرده و به رسم یادبود لوح و پیراهن مشکی تیم تراکتور را نیز به فرزند ایشان تقدیم کردند.

شهید مصطفوی که در سانحه سقوط بالگرد ریاست محترم جمهوری و هیأت همراه به درجه رفیع شهادت نایل آمده؛ اصالتاً اهل شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی بود.

پیام تسلیت فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشورهای مختلف به ایران

لی جونگ هاک رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کره جنوبی در پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید سیدابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند. در متن پیام تسلیت آمده است:

فدراسیون محترم ورزشهای ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران،
صبح دوشنبه از حادثه ناگوار و خبر تاسف بار در ایران اطلاع پیدا نمودیم. از شنیدن خبر تاسف بار درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور بسیار غمگین شدیم و مایل هستیم بدینوسیله پیام تسلیت خود را خدمت تان اعلام‌ نماییم. ما عمیقا در این شرایط مملو از غم که ناشی از این حادثه می باشد، با شما ابراز همدردی می نماییم. ما حقیقتا از شنیدن ‌این خبر بسیار متاسف شدیم و برای قربانیان این حادثه دعا می نماییم.
مجددا عرض تسلیت ما را بپذیرید.

با احترام،
Lee Jong Hak - رئیس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان کره

همچنین  محمد محمود نزال رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان فلسطین در پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند. در متن پیام تسلیت آمده است:

آقایان، فدراسیون ورزش های ناشنوایان ایران
فدراسیون ناشنوایان فلسطین درگذشت رئیس جمهور ایران و هیئت همراه وی را تسلیت می گوید.
برای وقوع این حادثه تلخ متاسفیم. ما در این حادثه همراه شما هستیم و با شما و همدردی می نماییم.

 Muhammad Mahmoud Nazzal - رئیس فدراسیون ناشنوایان فلسطین

همچنین جامعه ناشنوایان کشور استرالیا در پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند. در متن پیام تسلیت آمده است:

با سلام به همه بویژه به دوستانمان در ایران
ما در زمان سختی در جهان مان قرار داریم. مراتب تسلیت مان را به مردم ایران بخاطر از دست دادن رئیس جمهورشان اعلام می نماییم. برای همگان آرزوی بهترین ها را داریم.

با احترام و آرزوی سلامتی، جامعه ناشنوایان استرالیا

تسلیت زینب کردستانی مدال آور رشته پانکریشن در مسابقات کامبت گیمز ریاض ۲۰۲۳

زینب کردستانی مدال آور رشته پانکریشن در مسابقات کامبت گیمز ریاض ۲۰۲۳ با رخصت طلبیدن از شهید دولت سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری محبوب و مردمی ایران عزیز ، مدال جهانی خود  را در روز سوم خرداد ۱۴۰۳ به آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

تسلیت فاطمه رحیمی نایب قهرمان شطرنج بازیهای پاراآسیایی هانگژو

فاطمه رحیمی نایب قهرمان مسابقات شطرنج بازیهای پاراآسیایی هانگژو تسلیت گفت و اعلام کرد: آیت الله رییسی همواره پشتیبان ورزش بانوان بود. شهادت رئیس جمهور محترم، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای کشورمان است. این فقدان جانگداز را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

امضای دفتر یادبود درگذشت رئیس جمهور و هیأت همراه از سوی دبیرکل ایپس آسیا

امجد عزیز مالک دبیرکل ایپس آسیا به نمایندگی از سوی هیات رئیسه ایپس آسیا با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در پیشاور ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی به مناسبت درگذشت غم انگیز رئیس جمهور ایران و هیأت همراه، دفتر یادبود را از طرف AIPS ASIA امضا کرد.

تسلیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال و پرسپولیس در پی شهادت رییس‌جمهور و همراهان

واکنش مدافع تیم فوتبال استقلال به شهادت رییس‌جمهور و همراهان

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه