اخبار داغ

ادامه مدالهای ایران در کوبه؛

پارادوومیدانی قهرمانی جهان| برنز پرتاب نیزه برای صالحی/ تقدیم مدال نقره جوانمردی به شهدای دفاع مقدس

پارادوومیدانی قهرمانی جهان| برنز پرتاب نیزه برای صالحی/ تقدیم مدال نقره جوانمردی به شهدای دفاع مقدس
ملی پوش پارادوومیدانی جانبازان و توان‌یابان در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در ادامه مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان ۲۰۲۴ که به میزبانی شهر کوبه ژاپن در حال برگزاری است، الهام صالحی در ماده پرتاب نیزه کلاس F54 با ثبت رکورد 16.61 متر در جایگاه سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد.
پیش از این سعید افروز به مدال طلا دست پیدا کرد و هاشمیه متقیان و سید علی اصغر جوانمردی موفق به کسب مدال نقره و علیرضا مختاری موفق به کسب مدال برنز شدند. همچنین الهام صالحی در ماده پرتاب وزنه در رده پنجم و زینب مرادی در رده چهارم ایستادند. حامد امیری و امان اله پاپی ملی پوشان کشورمان از کسب مدال در این رقابت ها بازماندند.

تقدیم مدال نقره جوانمردی به شهدای دفاع مقدس

سیدعلی اصغر جوانمردی، ملی‌پوش پرتاب وزنه کشورمان در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان که به میزبانی کوبه ژاپن در حال برگزاری است، موفق به کسب مدال نقره شد و این مدال را به شهدای آزادسازی خرمشهر و شهدای دفاع مقدس تقدیم کرد.

یازدهمین دوره رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان برگزار می شود و طی این رویداد ۱۷۱ سری مدال توزیع می شود و نفرات اول و دوم هر ماده نیز موفق به کسب جواز حضور در بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ خواهند شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه