اخبار داغ

همه در سوگ شهدای خدمت؛

پیام تسلیت اهالی ورزش در پی شهادت رییس جمهور و همراهان؛ ایران ماتم سراست+عکس

پیام تسلیت اهالی ورزش در پی شهادت رییس جمهور و همراهان؛ ایران ماتم سراست+عکس
اهالی ورزش با ارسال پیام‌هایی، سانحه شهادت آیت‌الله سیدابراهیمی رئیسی و تیم همراهان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به همراه همراهان‌شان در حادثه سقوط بالگرد در ارتفاعات ورزقان، اهالی ورزش، سازمان‌ها، باشگاه ها، افراد شاخص، فدراسیون‌های ورزشی و جهانی بیانیه و پیام تسلیت صادر کردند.

تسليت رئيس فيبا به جواد داوری: در اين روزهای سخت قلبا در كنار شما هستيم

رئيس فدراسيون بين المللی بسكتبال در پيامی شهادت رئيس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را تسليت گفت. شيخ سعود آل ثانی، رئيس فدراسيون بين المللی بسكتبال(فيبا) طی پيامی، همدردی خود با مردم ايران ابراز كرد. در پيام تسليت رئيس فيبا آمده است:

رئيس محترم فدراسيون

در پی درگذشت غم انگيز دكتر ابراهيم رئيسی، رئيس جمهور ايران به همراه مقامات عالیرتبه و كادر پرواز به فدراسيون شما از صميم قلب تسليت خود را اعلام می كنيم و در اين روزهای سخت قلبا در كنار شما هستيم.

با تشكر

شيخ سعود علی آل ثانی - رئيس فيبا

 ​​​​​​
پیام تسلیت رئیس اتحادیه ژیمناستیک آسیا به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی

عبدالرحمان الشطری رئیس اتحادیه ژیمناستیک آسیا به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی پیام تسلیتی حطاب به فدراسیون ژیمناسشتیک ایران صادر کرد. در متن پیام تسلیت آمده است: اعضای محترم فدراسیون ژیمناستیک ایران،
با قلبی آکنده از اندوه و تأسف عمیق، تسلیت صمیمانه خود را به فدراسیون ژیمناستیک ایران و مردم ایران به دلیل درگذشت غم‌انگیز رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی و تمامی کسانی که همراه او جان باختند، ابراز می‌داریم. ما در این زمان سخت عزاداری در کنار مردم ایران ایستاده و همدردی صمیمانه خود را به خانواده‌ها و عزیزان تمامی کسانی که تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفتند، ابراز می‌کنیم. برای آنها آرامش خواستارم.
با تسلیت صمیمانه،
عبدالرحمان الشطری - رئیس اتحادیه ژیمناستیک آسیا

تسلیت رییس فدراسیون هاکی آسیا به قدیمی بابت شهادت رییس جمهور

فومیو آگورا رییس فدراسیون هاکی آسیا به بهرام قدیمی بابت شهادت رییس جمهور ایران تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت آمده است:
دکتر بهرام قدیمی
رییس فدراسیون هاکی ایران
با اندوه عمیق و عمیق ترین تسلیت خود را به شما و  فدراسیون هاکی ایران و همه ملت ایران به مناسبت درگذشت رئیس جمهور محترمتان جناب آقای ابراهیم رئیسی ابراز میکنم .رهبری و فداکاری رئیس‌جمهور  به کشورش اثری پاک‌نشدنی بر جای گذاشته است بر مردم جمهوری اسلامی ایران و جامعه جهانی. دید او و تعهد به پیشرفت و اتحاد برای بسیاری الهام بخش بوده است. در این ایام سوگواری ملی بدانید که افکار و دعای همه در  فدراسیون هاکی آسیا با شماست. ما در این مدت با مردم ایران همدردی می کنیم در این شرایط سخت  که در خاطرات شما خدمت ممتاز رئیس جمهور وجود دارد تا آرامش پیدا کنید و میراثی که از خود به جای گذاشته است. لطفا هر کمک و همراهی که لازم است فدراسیون هاکی آسیا در این مدت انجام دهد، از تماس و ارتباط با ما دریغ نکنید.
با عمیق ترین همدردی ها، ارادتمند شما،
فومیو آگورا – رییس فدراسیون هاکی آسیا

تسليت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در پی شهادت رئیس‌جمهور

دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در پيامی شهادت رئيس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را تسليت گفت.

تام دیلن، دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، طی پيامی، همدردی خود با مردم ايران را ابراز كرد. در متن این پیام آمده است:

رئيس محترم فدراسيون تیراندازی با کمان

در پي درگذشت غم انگيز دكتر ابراهيم رئيسی، رئيس جمهور ايران به همراه مقامات عالیرتبه و كادر پرواز از طرف فدراسیون جهانی به فدراسيون شما تسليت می‌گوییم.

نامه اینفانتینو به تاج؛ پیام تسلیت رییس فیفا

جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، شهادت رییس جمهور ایران و هیات همراه ایشان را تسلیت گفت.

در متن این نامه آمده است:

به یاد جناب ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور محترم،

مایلم تاسف عمیق خود را از خبر سقوط بالگرد که باعث این حادثه تلخ شد، ابراز کنم. همدردی صمیمانه خود را بخاطر درگذشت جناب ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران و چند تن دیگراعضای هیئت ایشان ابراز می داریم. افکار ما با خانواده و دوستان همه قربانیان است.

از طرف جامعه بین المللی فوتبال به شما و دولت جمهوری اسلامی صمیمانه ترین تسلیت خود را اعلام می کنیم و از همه مهمتر به خانواده جناب ابراهیم رییسی در این زمان سخت صبر آرزومندیم. امیدوارم این پیام همبستگی به نحوی کوچک منبع حمایت و آرامش باشد.

پیام های تسلیت فدراسیون‌های جهانی، آسیایی و فدراسیونهای سوارکاری کشورهای مختلف

فدراسیون‌های جهانی، آسیایی و فدراسیون های سوارکاری کشورهای مختلف در پیام‌هایی جداگانه، شهادت رییس محترم جمهوری کشورمان و هیات همراه را به ملت ایران، تسلیت گفتند.

فدراسیون های سوارکاری، ژاپن، تایلند، لبنان، کویت،پاکستان، سنگاپور، روسیه، قزاقستان، قطر و کامبوج در پیام های جداگانه شهادت رییس جمهوری، وزیر امور خارجه و هیات همراه را تسلیت گفتند.

همچنین دبیر اوراسیا، رییس کمیته پرش کنفدراسیون آسیا، فدراسیون جهانی سوارکاری و رییس کنفدراسیون آسیا نیز با مردم ایران در فاجعه سقوط هلی‌کوپتر که منجر به شهادت دکتر رییسی رییس جمهوری مردمی، امیرعبدالهیان وزیر معزز امورخارجه و هیات همراه، ابراز همدردی کردند.

در بخشی از پیام های ارسال شده، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دکتر رییسی رییس جمهور ایران، با مردم ایران ابراز همدردی کرده و اعلام نمودند که همانند یک خانواده در این این غم عظیم شریک ملت بزرگ ایران هستند.

آغاز مسابقات بین‌المللی اینلاین هاکی روسیه با یک دقیقه سکوت به احترام خادم الرضا 

مسابقات بین‌المللی اینلاین هاکی روسیه با یک دقیقه سکوت به احترام شهید خادم الرضا و سایر شهدا همراه بود. مسابقات بین‌المللی اینلاین هاکی روسیه با برگزاری دیدار بین نماینده کشور میزبان و آکادمی میثاق کلید خورد.

پیش از شروع این رقابت‌ها، اعضای حاضر در این مسابقات عکس دسته جمعی گرفتند. پس از آن، مسئولان کشور میزبان، با حضور در کنار هیأت همراه ایرانی پیام مکتوب تسلیت خود به دلیل شهادت رییس جمهور و همراهان را تقدیم آنها کردند.

همچنین، اعضا به احترام شهید آیت‌الله رییسی و دیگر همراهان ایستادند و یک دقیقه سکوت کردند. نمایندگان ایران با بستن بازوبند مشکی وارد زمین شدند.

تشییع و خاکسپاری شهید جودوکار با حضور گسترده مردم و اهالی ورزش در حرم حضرت عبدالعظیم

مراسم تشییع پیکر شهید جودوکار سردار سیدمهدی موسوی امروز جمعه چهارم خردادماه سال ۱۴۰۳ با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری و سایر مسؤولان لشکری و کشوری در حرم حضرت عبدالعظیم برگزار شد.
در مراسم تشییع پیکر این شهید ورزش نفراتی چون محمدشروین اسبقیان معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، شهرام هروی سرمربی تیم ملی، ذبیح الله پورشیب قهرمان سابق تیم ملی، جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مهدی خوشی نایب رئیس هیئت جودو شهرری، ریاست جودو سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی و تعدادی دیگر از مسولان ورزش و قهرمانان و انبوه مردم حضور داشتند.
حاضرین پیکر سیدمهدی را تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) بدرقه کردند و پیکر شهید شهید جودوکار سیدمهدی موسوی پس از اقامه نماز، در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در زادگاهش شهرری خاکسپاری شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه