اخبار داغ

جهان در شوک شهادت رئیس جمهور ایران؛

پیام تسلیت اهالی ورزش در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان؛ این سوگ ادامه دارد+عکس

پیام تسلیت اهالی ورزش در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان؛ این سوگ ادامه دارد+عکس
اهالی ورزش با ارسال پیام‌هایی، سانحه شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و تیم همراهان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به همراه همراهان‌شان در حادثه سقوط بالگرد در ارتفاعات ورزقان، اهالی ورزش، سازمان‌ها، باشگاه ها، افراد شاخص و فدراسیون‌های ورزشی و نهادهای بین المللی بیانیه و پیام تسلیت صادر کردند.

ابراز همدردی زاگکلیس دبیرکل فیبا در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

آندریاس زاگکلیس دبیرکل فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (فیبا) طی پیامی ضمن تسلیت، همدردی خود درپی شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اعلام کرد. در متن پیام تسلیت او آمده است:
رئیس محترم فدراسیون
درگذشت رئیس جمهور دکتر ابراهیم رئیسی و همراهانشان درپی واقعه ناگوار بالگرد را تسلیت گفته و از این اتفاق ناگوار بسیار متأثر هستیم. این حادثه تلخ را به شما و  فدراسیون از صمیم قلب تسلیت می‌گویم.
با تشکر
آندریاس زاگلیس – دبیرکل فیبا

پیام تسلیت محمد بن سلیم رییس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش

محمد بن سلیم رییس مسلمان فدراسیون جهانی اتومبیلرانی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش به وزیر ورزش ایران و رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تسلیت گفت. در متن پیان تسلیت آماده است:
بسم الله الرحمن الرحيم
إنا لله و إنا إليه راجعون
آقای کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان
آقای مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران
اینجانب از طرف فدراسیون بین المللی اتومبیل، درگذشت آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را به شما صمیمانه تسلیت عرض می کنم.در این زمان درد و اندوه برای کشور شما، عمیق ترین همدردی و حمایت کامل خود را اعلام می کنم. دعا و فکرم در این پنج روز سوگواری همراه شما خواهد بود.

ارادتمند شما، محمد بن سلیم

پیام تسلیت رئیس شمشیربازی CPE و روسای ۱۰ فدراسیون به پورسلمان

به دنبال حادثه سقوط بالگرد که منجر به شهادت سید ابراهیم رییسی رییس جمهور معزز ایران و هیات همراه ایشان شد، «ویتالی لوگوین» رییس کنفدراسیون شمشیربازی کشور های پان امریکن (CPE)  و همچنین روسای ۱۰ فدراسیون آسیایی در پیام هایی جداگانه این حادثه تلخ و ناگوار را به علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون شمشیربازی ایران تسلیت گفتند.
ویتالی لوگوین رئیس CPE در پیام تسلیت خود آورده است:
«رییس  محترم و برادرم علیرضا پورسلمان
تسلیت صمیمانه من و کنفدراسیون شمشیربازی پان آمریکا را در رابطه با فاجعه وحشتناکی که با رئیس جمهور ایران و سایر مقامات همراه وی رخ داد، بپذیرید. ما خیلی ناراحتیم!»
کویت، عراق، هند، قرقیزستان، فلسطین، بحرین، امارات، لبنان، پاکستان وافغانستان نیز کشورهایی هستند که روسای فدراسیون شمشیربازی هر یک از آنها در پیام هایی جداگانه ضمن عرض تسلیت، مراتب همدردی خود با علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون شمشیربازی ایران را اعلام کرده اند.

پیام تسلیت رییس دوومیدانی غرب آسیا به ایران

سیار العنزی در پیامی خطاب به حسین مطیعی سرپرست فدراسیون شهادت رییس جمهور  مردمی آیت الله سید ایراهیم رییسی را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح ذیل است: 

حضور محترم رئیس فدراسیون دوومیدانی

موضوع: اعلام تسلیت درگذشت رئیس جمهور ابراهیم رئیسی و همراهان

امیدوارم وقتی این پیام را می‌خوانید خوب و سلامت باشید.

درگذشت جانسوز سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهانشان در سانحه اخیر را به فدراسیون دوومیدانی ایران تسلیت عرض می نمایم.

با تأسف فراوان از شنیدن خبر درگذشت نابهنگام جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان بسیار متاثر شدیم. فکر و دعای ما در این دوران سخت با شما و ملت برادر جمهوری اسلامی ایران است.

انجمن دوومیدانی غرب آسیا با شما در سوگ از دست دادن این عزیزان اعلام همدردی می‌کند. خداوند رحمتشان کند و روحشان قرین آرامش باشد.

اگر در این دوران غم و اندوه، امکان انجام کار یا کمکی از طرف ما وجود دارد، مطمئن باشید که دریغ نخواهیم کرد.

با ارادت و همدردی صمیمانه،

سیار العنزی- ئیس اتحادیه دوومیدانی غرب آسیا

پیام تسلیت رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان یمن  و عراق در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانشان

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان یمن شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهانشان را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان یمن آمده است:
فدراسیون محترم ورزشهای ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران
روز دوشنبه خبر حادثه ناگواری که در ایران رخ داد را شنیدیم. از شنیدن خبر درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، عبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان شان متأسف شدیم. از خداوند می خواهیم که رحمتشان کند و آنها را به عنوان شهید بپذیرد.
ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت. ما در یمن در غم شما و مردم ایران شریک هستیم. ما واقعا متاسفیم که بسیار دیر از این خبر مطلع شدیم و برای قربانیان این حادثه دعا خواهیم کرد. تسلیت صمیمانه ما را پذیرا باشید.
با احترام – رئیس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان یمن

همچنین حسنین الانباقی رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان عراق شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و همراهانشان را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت ایشان آمده است:
سلام و برکت و رحمت خداوند بر شما باد
برادران، رئیس و اعضای فدراسیون ورزشهای ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران
درگذشت رئیس جمهور و جمعی از مؤمنان نیکوکار را که همراه ایشان بودند، را تسلیت عرض می نماییم. این مصیبت را مصیبتی برای خودمان می دانیم و از خداوند برای آنها رحمت و مغفرت و طلب می نماییم. برادران خونی و جسمی، تسلیت ما را بپذیرید.
Hassanein Al-Anbagi – رئیس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان عراق

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه