اخبار داغ

پیام سرپرست بانک دی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی روابط ‌عمومی و ارتباطات

پیام سرپرست بانک دی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی روابط ‌عمومی و ارتباطات
سرپرست بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط ‌عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان‌سازی خبری و گردش اطلاعات، در کنار کانون‌های رسمی تولید خبر، ایفای نقش می‌کند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه و اهمیت روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه (۱۶ می) را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده‌اند.

 این روز فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه و سازمان، به عنوان هنر هشتم، بیشتر بیندیشیم و بر فعالان این عرصه واجب است تا به این سوال پاسخ دهند که «روابط‌عمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و صرفاً اجرایی، بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی، چگونه می‌تواند در تحقق اهداف یک جامعه یا سازمان و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی نقش‌آفرین باشد؟»

خوشبختانه، به همت فعالان این عرصه، اهمیت ارتباطات و روابط عمومی در کشور ما به خوبی درک شده است و عموماً نهاد روابط عمومی در بالاترین سطوح مدیریتی به عنوان بازوی مشورتی، فعالیت می‌کند. نظام بانکی نیز به خوبی توانسته است از این ظرفیت بهره‌گیری کرده و از طریق آن توانایی‌ها و خدمات خود را به جامعه مخاطبان معرفی کند.

امیدوارم با استفاده از توانایی‌های علمی و عملی موجود فضای دانشگاهی و عملیاتی، حوزۀ روابط عمومی در کشور بیش از پیش تقویت شده و انعکاس‌دهندۀ واقعیت‌های جامعه باشد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان بانک دی، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی به‌ویژه همکاران فرهیخته و تلاشگرم در روابط عمومی بانک دی و همیاران آنها در شعب تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون آنها را خواستارم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه