اخبار داغ

قرعه کشی انجام شد؛

تکواندو بین المللی ترکیه| کیانی و سلیمی رقبای خود را شناختند

تکواندو بین المللی ترکیه| کیانی و سلیمی رقبای خود را شناختند
دو نماینده ایران که برای ارتقا جایگاه خود در رده بندی المپیکی به مسابقات بین المللی ترکیه اعزام شده‌اند، رقبای خود را شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو بین المللی ترکیه فردا یکشنبه ششم خردادماه در سالن «طاها آکگول» شهر آنکارا و با حضور ۲۷۲ تکواندوکار برگزار خواهد شد.

ناهید کیانی و آرین سلیمی دو تکواندوکار المیکی کشورمان جهت ارتقای رنکینگ خود در سیدبندی المپیک پاریس ۲۰۲۴ در این مسابقات حضور دارند که با هدایت مینو مداح و مجید افلاکی در این رقابت‌ها حضور دارند.

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم که ۲۱ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند دور نخست به مصاف «اکین هاتیک» از ترکیه می‌رود و در صورت برتری با «کولاک هاتیک» نماینده دیگر میزبان مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم ۹ تکواندوکار حضور دارند که آرین سلیمی پس از یک دور استراحت برنده مبارزه ترکیه و قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

این مسابقات (G-۱)، از آخرین رقابت هائی است که در رنکینگ تکواندوکاران المپیکی در ماه مه تأثیرگذار است و در تمامی اوزان رده سنی بزرگسالان با حضور ۲۷۲ تکواندوکار برگزار می‌شود. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه